Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Luni, 19 Septembrie 2005
Dupa ce a castigat licitatia GimRom Holding, agentia de publicitate comunica prin Optimedia noul brand sub care va opera lantul de supermarketuri incepand de maine
Luni, 19 Septembrie 2005
Agentia de publicitate lucreaza pentru Pizza Hut si, alaturi de Global Media, la "revolutia" KFC
Joi, 15 Septembrie 2005
Noul Account Director in echipa British American Tobacco (BAT) de la 141 Romania se intoarce in agentie dupa 2 ani de "capsuni" in Ucraina
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
Vineri, 02 Septembrie 2005
Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Vineri, 26 August 2005
Promotia care se va incheia la 30 septembrie este sustinuta de un spot TV de 20 de secunde, presa si punctele de vanzare
Joi, 25 August 2005
Campania de relansare consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing
Luni, 22 August 2005
Estimand vanzari de 2.5 milioane de unitati in 2005, compania a scos din buzunarul personajului Komi promotia "Vara asta Komi vine cu tine" semnata de United Communications si cate un film gratuit pentru fiecare film cumparat
Luni, 15 August 2005
Campania pentru noul ciment Romcim ce se deruleaza sub titlul "Romcim – Rezultatul e beton!" urmeaza unei licitatii castigate de FCB Bucharest la sfarsitul lunii iunie
Luni, 15 August 2005
Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
Joi, 28 Iulie 2005
Implementata cu Frontline Marketing, campania diviziei Domestic Appliances & Personal Care (DAP) pentru robotii de bucatarie din gama Cucina se desfasoara in 400 de magazine
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Joi, 21 Iulie 2005
Sistemul de asigurari de sanatate de la Interamerican se adreseaza persoanelor cu venituri medii si inalte
Miercuri, 20 Iulie 2005
Magda Schnell (25 ani), noul client service al agentiei, a mai lucrat pentru Internetics
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: