Rezultatele cautarii dupa : "account"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Senior Strategic Planner si Group Account Director noi la Ogilvy Group
Marti, 20 Martie 2007
Fost Client Service Director la GAV | Scholz&Friends, Raluca Sultan (foto) este noul Senior Strategic Planner la Ogilvy Group, iar Alexandra Murray vine Group Account Director la Ogilvy Group de la Scala JWT
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR în promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro
GMP are noi oameni de Client Service
Vineri, 16 Martie 2007
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si  Anca Echim – Account Executive
Pozitionarea de brand în 400 de pagini, 100 de exemple si 40 de spoturi
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, în 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Sorin Doru (Media Hub) desface Anatomia unui media plan
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani în publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia România (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata în audit si consultanta de media Media Hub Consultants începe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara în perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Ogilvy Public Relations a anuntat noi servicii si noua echipa, cu 7 membri
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) în functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta în comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL România a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative România, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Wiesana s-a re-branduit un an
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu îndemnul "bucurati-va de gust!"
Miami Ad School la Graffiti BBDO
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala  de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
Peste 50 membri în juriul EFFIE Awards
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Motoractive da leasing pe 7 ani QMC
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata în perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atât în presa nationala, cât si în cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
3 oameni noi la The Practice
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de relatii publice are trei oameni noi de PR: Ruxandra Vasilescu (21) / PR Executive,  Oana Bulexa (26) si Alexandru Filip (25) - Consultanti PR.
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine în continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "