Rezultatele cautarii dupa : "account manager"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Condusa de Ioana Mucenic si avand o echipa de 22 de oameni, Minio Studio isi mareste managementul cu Calin Ionescu, Head of Accounts.
Miercuri, 20 Iunie 2018
Condusa de Ioana Mucenic, CEO, si avand o echipa de 22 de oameni, agentia de comunicare integrata Minio Studio isi mareste echipa de management cu 
Infinit Solutions Agency a castigat recent licitatia pentru comunicarea full service Suzuki Romania
Luni, 14 Mai 2018

Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone

URSUS Retro cu Brand New. Agentia dezvolta ambalajele noului sortiment cu trasaturi retro.
Luni, 07 Mai 2018
 “Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de...
Concursul Think about the box Pack Romania in finala. 2.000 de euro pentru echipa castigatoare.
Joi, 19 Aprilie 2018
 In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
2000 de euro pentru Think about the box. Concurs de design si productie de ambalaj Pack Romania.
Vineri, 09 Martie 2018
Dotata cu un premiu de 2000 de euro, concursul „Think about the box” organizat de Pack Romania se desfasoara intre 6 martie si 25 aprilie 2018 si va avea doua etape.
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Companie care a atras atentia Bursei de Valori de la Londra, ELBI Electric & Lighting a ales Zaga Brand.
Luni, 18 Decembrie 2017
 Nominalizata in 2017 in raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii romanesti care pot inspira Europa, compania ELBI a ales Zaga Brand ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor proprii: Novelite, Total Green, Erste Lighting, Solentis, Ittus si Inlet.
Policolor a implementat cu Zaga Brand proiectul-pilot Culoarea Anului 2018 in Romania
Vineri, 08 Decembrie 2017
  Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Marti, 31 Octombrie 2017
 Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager (P)
Joi, 31 August 2017
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager.  Clientul este mare, strategic, inovativ si plin de provocari (din acelea pozitive). Citeste mai multe despre ce cautam mai jos, iar despre noi aici:...
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
« 1 2 3 4 5 »