Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Vineri, 30 Martie 2007
Avand ca titlu Vine, vine primavara, Knorr da premii in toata tara!, noua campanie Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in doua valuri de comunicare si beneficiaza de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani în publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia România (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata în audit si consultanta de media Media Hub Consultants începe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara în perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) în functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta în comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta îti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Vineri, 15 Decembrie 2006
Young & Restless, pasionate de publicitate. Asa spune Lowe & Partners ca sunt Oana Miclos, Ana-Maria Smultea, Ilinca Strajan, Gloria Tanase, Alina Cuzmin si Veronica Ciacoveanu, noi "accounti" care au planuri mari la agentia de publicitate
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes împreuna cu publicul tinta, vor fi din ce în ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Joi, 07 Decembrie 2006
Desfasurata sub sloganul "Ai grija de cei dragi", agentia McCann Erickson împreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetând în special parintii din toate categoriile sociale
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" în contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata în spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: