Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Joi, 30 Octombrie 2014
Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Vineri, 06 Iunie 2014
FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Miercuri, 08 Mai 2013
Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Vineri, 09 Decembrie 2011
Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Vineri, 21 Ianuarie 2011
Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
Joi, 05 August 2010
Caravaniez a fost numita Managing Director al agentiei de publicitate, dupa ce in perioada 2008 - 2010 a lucrat pentru Saatchi & Saatchi
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Joi, 01 Iulie 2010
Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Miercuri, 10 Martie 2010
Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners. (McCann Worldgroup)
Luni, 10 August 2009
Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Luni, 01 Iunie 2009
Comunicarea integrata debuteaza la nivel national pe TV, cu spotul „Back to Cow” va maifi orezenta pana la sfarsitul anului...
Joi, 30 Aprilie 2009
Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Luni, 02 Martie 2009
Produs de Propaganda, spotul Dots Combinatii se difuzeaza prin agentia de media Starcom din 26 februarie
Luni, 02 Martie 2009
Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: