Rezultatele cautarii dupa : "account director"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV �n perioada: 19 februarie � 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata �n perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, �n perioada: 12 - 17 martie
GMP are noi oameni de Client Service
Vineri, 16 Martie 2007
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si  Anca Echim – Account Executive
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
�n urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior �n portofoliul Lowe & Partners
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, �n 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods Rom�nia deruleaza �mpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli �n principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Rom�nia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Rom�nia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
The Ad Store ajuta Ascovit
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "�i ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza  (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Sister re�ncarca cu energie Supradyn
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost �nceputa de catre agentia de publicitate Sister & Co �n luna februarie 2006 si este compusa p�na �n momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii � o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national p�na la sf�rsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Publicis Healthcare a castigat licitatia de creatie pentru tot portofoliul Mediplus Cosmetics
Joi, 21 Decembrie 2006
Din portofoliul castigat fac parte Klorane, Avène, Ducray, Elancyl, Galenic, René Furterer, Pierre Fabre Oral Care
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu �si mai ating cu at�ta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes �mpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce �n ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Loco face Gustul de carne place
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derul�nd �n prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Itsy Bitsy FM asculta GMP
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu m�nutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost c�stigat de Spotlight �n urma unui pitch �n luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de v�nzare care se va �ncheia �n luna ianuarie 2007
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena rom�neasca pe acorduri de Vivaldi, �ntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Rom�nia
FCB Bucharest �n promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata �n colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata �n perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii �n valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, c�stigi ce-i mai bun" si se desfasoara �n media prin Universal McCann
GMP comunica integrat pentru IAA
Joi, 14 Septembrie 2006
Agentia condusa de Felix Tataru a semnat campania pentru seminarul Next Generation Integrated Marketing Communication", sustinut astazi de Don Schultz, parintele comunicarii integrate si autorul primei carti despre comunicare de marketing integrata
Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din Rom�nia acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de v�rsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
4 milioane EUR �n consultanta de brand
Marti, 05 Septembrie 2006
Beatrice Danis, Managing Partner, afirma ca proaspat botezata BrandTailors vrea 12-15% din aceasta piata si ca, noua companie �i are la �registru� pe Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%)
United �n prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan C�rstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata �n presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
« 6 7 8 9 10 »