Rezultatele cautarii dupa : "acasa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
MEDIA, PR, TV
Jocurile Olimpice 2018 aduc trei canale Eurosport suplimentare in grila digitala UPC Romania
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
INNA. Ambasador Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii.  #ZeroDiferente
Vineri, 09 Februarie 2018
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Peste 330.000 euro donatie PROFI pentru copii, prin intermediul ONG-urilor dedicate acestora
Joi, 14 Decembrie 2017
Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  (peste 330.000 de euro) donati  de PROFI  pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate...
Transmisie Live TVR. Funeraliile Regelui Mihai I. Casa Regala a desemnat Televiziunea Romana producator exclusiv al ceremoniilor.
Miercuri, 13 Decembrie 2017
 Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
FRF nu poate face public bugetul noii identitati a Echipei Nationale de Fotbal motivand ca este o entitate de drept privat
Vineri, 10 Noiembrie 2017
 „FRF este o entitate de drept privat si nu face publice date financiare” au raspuns oficialii de comunicare ai Federatiei Romane de Fotbal intrebati de adplayers care a fost bugetul de rebranding / noua identitate a Echipei Nationale a Romaniei.
Juniorii brandurilor de familie de azi, administrarea averii familiei de maine.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
 Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Luni, 02 Octombrie 2017
 Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat...
Nu vreti sa vedeti noutatile in print si semnalistica? Nu vizitati Print & Sign 2017!
Miercuri, 20 Septembrie 2017
 Daca totusi nu te afli in situatiile enumerate, adplayers in calitate a de partener al noutatilor in print si semnalistica te asteapta alaturi de organizatori si furnizorii care si-au anuntat deja participarea sa descoperim impreuna noutatile Print & Sign 2017 (veti sti din timp, tot din adplayers, si lista completa a expozantilor). 
Profi duce acasa clientii si cumparaturile cu bicicleta
Marti, 12 Septembrie 2017
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, pentru cumparatorii fara masina sau care au venit fara ea la cumparaturi, PROFI a venit, in schimbul unui card de fidelitate, cu promisiunea de a oferi o bicicleta pentru a duce cumparaturile acasa
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
23 de elevi din Irlanda de Nord, pe santier pentru 200 de tineri din grupuri vulnerabile din Romania
Vineri, 14 Iulie 2017
 Scopul proiectului este crearea de  sanse pentru o viata normala, independenta pentru 200 de tineri cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani expusi excluziunii din cauza vulnerabilitatii datorate lipsei scolarizarii, saraciei extreme, etniei sau dizabilitatilor.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Telekom comanda case inteligente prin Internet. Vizionare la Baneasa Shopping City.
Miercuri, 05 Iulie 2017
 Casa demonstrativa Vivid cu solutia Smart Home de la Telekom este amplasata in parcarea complexului comercial Baneasa Shopping City si prezinta o solutie completa Smart Home de la Telekom Romania, ce ofera un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanta al locuintei, precum si servicii de Internet TV si conectivitate;
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiati strategi de publicitate din Orientul Mijlociu, vine in Romania
Vineri, 26 Mai 2017
 Tahaab Rais ofera solutii de comunicare pentru unele dintre cele mai mari branduri internationale, printre care MasterCard, Coca-Cola, Sony, HSBC, Unilever, L’Oreal, Ford, Nestle, J&J, Emirates NBD, Dubai Duty Free, Arla Foods, Harvey Nichols, Daman si Microsoft.
Partener Rogalski Damaschin in juriul Cannes Lions.  Alina Damaschin jurizeaza Cannes PR Lions
Vineri, 05 Mai 2017
 Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezinta anul acesta Romania in juriul Cannes PR Lions, anunta Cannes Lions Romania, reprezentanta locala a celebrului festival de creativitate
1 din 4 copii e supraponderal. Mega Image si McCann le spune Mega Povesti cu legume si fructe fantastice
Miercuri, 26 Aprilie 2017
 Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse intr-un studiu coordonat de OMS, in Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 %, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 %.
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
« 7 8 9 10 11 »