Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avānd obiective care sunt īn concordanta cu ale companiei noastre, a declarat Vlad Stan, Managing Director al Vodanet, dupa ce compania a fost reprezentata la finele anului trecut exclusiv de NetBridge si de Splendid Media Interactive
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat īntr-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date de audienta TV īn perioada 2008 2011 a fost cāstigata de compania GFK- Romania
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si īl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnānd prima campanie online din Romānia "mai serioasa" pe Yahoo!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara īndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata īn proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca īsi va umple sacul, īn exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), RocknRoll (BTL) si MediaCom Romānia (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, īntretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Miercuri, 06 Decembrie 2006
FRIENDS Advertising īsi tine la curent prietenii cu proiectele recente ale companiei printr-o depesa electronica intitulata "Vesti de la Friends"
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din Romānia" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson īmpreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, īnceput īnca din luna mai a acestui an
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a cāstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmānd sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Romāneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, īn serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Vineri, 06 Octombrie 2006
Romānia este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pāna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decāt viteza furnizata de 3G
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB Romānia
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se īngramadesc la trofele Internetics īn cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamānalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu īnalta educatie) de 50,8%
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Vineri, 15 Septembrie 2006
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa vānda īn exclusivitate spatiile media ale Vodanet īncepānd cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, īn anul 2002, a condus rapid compania catre vārfuri de vānzare de 60 tone/zi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: