Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 21 Aprilie 2005
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
Marti, 19 Aprilie 2005
Cea mai recenta livrare adauga audiente pentru Bravo Girl - editata de Ringier Romania si ProMotor - editata de Publimedia
Joi, 14 Aprilie 2005
“Inscrie-te la Internetics” a pornit de la mesajul “sigur imi veti sterge post-ul”
Joi, 31 Martie 2005
Membrii agentiei sunt mandri ca au luat premii cu campanii premiate la festivaluri de creatie
Luni, 07 Martie 2005
Leo Burnett s-a clasat pe primul loc la numarul trofeelor dar va fi "greu de uitat" ca cele mai stralucitoare premii raman un an la NextCap si McCann
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: