Rezultatele cautarii dupa : "a c"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Spoon Media câstiga al doilea Retail
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, în ordinea în care au fost ei câstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
23
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
PR, CNA
Colaboratorii 2activePR sunt pusi sub supraveghere
Miercuri, 06 Septembrie 2006
"Va informam ca, în urma sesizarilor primite, ati fot pus sub supraveghere pentru o lunga perioada de timp", se arata într-o Nota informativa CNARP trimisa partenerilor si colaboratorilor agentiei de relatii publice
Drum catre Graffiti BBDO
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe lânga marele premiu constând în participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, câstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO în parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramâne în agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Carpatcement alege: CSR cu Selenis
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale  Carpatcement Holding, companie care a investit în România câte 300.000 EUR în 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmând sa fie lansata la finalul lui septembrie
4 milioane EUR în consultanta de brand
Marti, 05 Septembrie 2006
Beatrice Danis, Managing Partner, afirma ca proaspat botezata BrandTailors vrea 12-15% din aceasta piata si ca, noua companie îi are la „registru” pe Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%)
Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Zeci De Mii De Euro, din ComunicateDePresa în Ro
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii având în acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
P&G Beauty in regia Publicis Dialog
Joi, 27 Iulie 2006
Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
Cine vrea un credit online?
Luni, 17 Iulie 2006
Un studiu in randul a 2.000 de persoane, potrivit lui Mihai Fanache (foto) GM, Ninespices, care au aplicat online pentru un credit pe easybanking.ro, arata ca 2 din 3 solicitanti au studii universitare si postuniversitare, 1 din 3 au venituri lunare de peste 500 EUR, iar 71% au o proprietate, cu sau fara ipoteca
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Affichage vrea locul 2 in Romania
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Vodanet actionar majoritar la Imagoo
Vineri, 19 Mai 2006
In urma unei tranzactii a carei valoare nu a fost dezvaluita, oficialii companiei Vodanet spun ca Imagoo are un nou actionar majoritar – Vodanet, iar Vodanet are un nou partener de dezvoltare - Imagoo
Time Out prin Cable Direct
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Bridge regizeaza premiera de campanie
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina