Rezultatele cautarii dupa : "a c"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cinci agentii romanesti finaliste la Epica
Joi, 29 Noiembrie 2007
McCann Erickson, Publicis, GMP, Papaya si Propaganda au luat 3 Silver si 3 Bronz  la Epica Awards, dar nu au reusit sa atinga stralucirea gold-ului, singurul recunoscut ca premiu in festivalul de publicitate
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Bucegi continua integrarea cu Sister
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
ProTv a iesit din ring cu publicitatea la Lucian Bute
Marti, 13 Noiembrie 2007
Postul a incalcat prevederile art. 35, alin.(2) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002  cu privire la durata maxima a  publicitatii care nu poate depasi, la posturile comerciale, 12 minute pe ora
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Licitatie Ballantine’s Super Premium, la Lowe PR
Joi, 01 Noiembrie 2007
"La pitch au participat inca 2 competitori”, a declarat, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe PRA
Publicitatea online are comenzi intre 500 EUR si 30.000 EUR
Marti, 30 Octombrie 2007
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
Propaganda a castigat licitatia Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat  Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
HP pune campania “What do you have to say?” in principal pe Internet
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Castigatorii romani la Golden Drum
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
Webstyler a luat primul premiu Interactive din Romania la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru  “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Golden Watch pentru doua campanii McCann Erickson si Grey
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Doua campanii McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur la sectiunea campanii de publicitate
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Parfumeria.ro si-a dat jos lenjeria Victoria's Secret de la Internetics
Vineri, 12 Octombrie 2007
In urma controverselor starnite in jurul "coincidentelor" cu magazinul Victoria's Secret, asupra carora AdPlayers atragea atentia in urma cu 2 zile, "Reprezentantii de la Publitz Media compania care a inscris lucrarea, ne-au rugat sa ii scoatem din concurs, pentru a evita discutiile care au aparut legate de designul site-ului", a declarat pentru AdPlayers, Irina Florea - PR...
Perlele Golden Drum: Jack Daniels, simbol national romanesc la Portoroz
Marti, 09 Octombrie 2007
Pe langa marcile romanesti Murfatlar si Ursus care mai salveaza prezenta unor simboluri nationale pe tricolorul romanesc, petrecerea nationala de la Golden Drum mai este sustinuta de festivalul de publicitate AdPrint
Internetics recunoaste ca i-a murit Internetul
Vineri, 05 Octombrie 2007
Perioada in care site-ul Internetics a intampinat probleme tehnice a coincis cu ultimele 2 zile de inscriere in competitii
Netbridge Development are un nou PR
Vineri, 21 Septembrie 2007
Daniel Secareanu este noul Director de Comunicare al Netbridge Development.
Naumovici: “Trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice ”
Marti, 18 Septembrie 2007
„Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia Bogdan Naumovici - Chief Creative Oficer la Leo Burnett, pentru cursurile Qualians, o declaratie mai veche pentru AdPlayers.ro
Noul top management Media Mall extinde serviciile regiei media pe BTL si PR
Luni, 10 Septembrie 2007
Compania care a incheiat anul trecut cu peste 2 Mil. EUR si a inregistrat  pe primul semestru al anului o cifra de afaceri de peste 1,5 Mil. EUR este  condusa acum de Carmen Andrei - noul Director Executiv la Media Mall, iar Gabriel Militaru (foto), fostul Director Executiv pana in august 2007, a preluat functia de Director General al regiei de vanzari
Cosmote lanseaza o revista gratuita într-un tiraj initial de 50.000 exemplare
Joi, 06 Septembrie 2007
Identity Communication (I.C.), o revista trimestriala gratuita dedicata tinerilor va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri