Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
AdCouture ii aduce in aceasta saptamana la The Money Channel pe Dragos Stanca, New Media Director – Realitatea Catavencu, Bogdan Naumovici - Creative Director 23 Communications Ideas si pe Adrian Botan, Vicepresedintele UAPR, si regional Creative Director McCann Erickson CEE
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale
Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata