Rezultatele cautarii dupa : "ZENITH MEDIA"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Luni, 09 Ianuarie 2012

Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”

Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

Raiffeisen. Pierdut de Media Investment. Castigat de Zenith Media.
Vineri, 16 Decembrie 2011
 Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
Licitatie de 350.000 - 400.000 EUR Kruk, la Brand Connection
Vineri, 23 Septembrie 2011

Agentia a castigat contul dupa un pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat agentiile de media OMD si Zenith Media

12-15 Mil. EUR Vodafone la Universal McCann. Zenith s-a retras. OMD si MEC au pierdut.
Marti, 23 August 2011
Agitatia pe contul de media a facut agentia locala Zenith Media sa refuze participarea in licitatie dupa ce initial a acceptat caietul de sarcini al...
“Pretul distruge productia OOH Geo Baraian, GM, Impression Group
Marti, 02 August 2011

Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...

Newcast (Zenith Media) Pentru Oameni Mari (ING)
Luni, 20 Iunie 2011
 Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

Radu Florescu, despre Zenith & Optimedia: “Nu comentez
Miercuri, 25 Mai 2011
 Contactat de AdPlayers, Radu Florescu, presedinte al grupului de companii din care face parte Zenith Media nu a comentat informatia potrivit careia in curand Zenith & Optimedia ar urma sa devina o singura agentie

EXCLUSIV: Zenith Media & Optimedia devin o singura agentie
Marti, 24 Mai 2011
 Noua companie va fi condusa de Maria Tudor, actualul mananging director al Zenith Media, si ar putea reprezenta cea mai mare agentie de media din Romania, cu un volum de investitii pe piata de profil care ar putea depasi 55-60 Mil. EUR pe an

Schimbari la varful comunicarii BRD. Directoarea zboara in Serbia.
Luni, 09 Mai 2011
 Implicata pana nu demult in procesul de selectie al furnizorilor de servicii de comunicare, Bianca Dordea, actuala directoarea de comunicare BRD, se va imbarca in directia Societe Generale Serbia

“Gestul lui thegroup contrazice principiile de baza ale industriei Maria Tudor, Zenith Media
Luni, 11 Aprilie 2011
 “Avem nevoie de o industrie credibila si imi pare rau ca un jucator mare se preteaza la astfel de practici intr-o piata matura (sau nu?)”, Maria Tudor, Managing Director al agentiei de media Zenith Media, contactata de catre AdPlayers pentru a comenta aparitia cifrei de afaceri The Group la sfarsitul saptamanii trecute in cateva publicatii

350 - 400 Mii EUR Nescafe, cu McCann Erickson, MRM Worldwide, Zenith Media si Syscom Digital
Joi, 24 Februarie 2011
 Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie &  comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
100-150 mii euro GDF Suez, la Ogilvy si Zenith
Marti, 01 Februarie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
Campania TLC: cu Headvertising, Zenith Media si News Outdoor
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
« 1 2 3 4 5 »