Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 26 Noiembrie 2015
“Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Joi, 12 August 2010
Compania a scazut in 2009 cu aproximativ 12 % comparativ cu 2008, cand agentia de servicii de marketing si comunicare integrata inregistra o cifra de afaceri de 17,3 milioane EUR
Luni, 15 Iunie 2009
Ghica Popa a fost art director in campanii pentru Orange, Tampax (Procter & Gamble), Western Union, GE Money, Eukanuba, Fanta Green, Sprite Prigat, Bergenbier, Muzeul Grigore...
Joi, 30 Aprilie 2009
Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Joi, 23 Aprilie 2009
Operator pe piata internationala a transferurilor de bani, Western Union a lansat campania globala de brand yes! - da! si pentru Romania
Marti, 10 Februarie 2009
Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR
Sambata, 06 Septembrie 2008
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Luni, 16 Iunie 2008
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
Luni, 17 Martie 2008
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money...
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Vineri, 22 Februarie 2008
Odata cu noua numire, Roxana Panaitescu devine Group Creative Director.
Joi, 07 Februarie 2008
Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania
Joi, 24 Ianuarie 2008
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
Vineri, 30 Noiembrie 2007
McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda sunt nominalizate la Eurobest 2007, castigatorii festivalului de publicitate urmand sa fie desemnati astazi
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Starcom a luat un Silver la Media, iar Leo Burnett a castigat un Bronz la Radio si unul la Outdoor. Surprinzator sau nu, desi nominalizata, agentia anului la Golden Drum – McCann Erickson, nu a luat niciun premiu la Eurobest 2007
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: