Rezultatele cautarii dupa : "Televiziune"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Ciudatul si normalul in sedinta la CNA. Licenta pentru Pagina Ciudatului si amenzi TV pentru intrare in normele legii de 40.000 de euro.
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
Ce marci locale si internationale prefera Generatia Millennials (18-37 ani) din Romania?
Joi, 24 August 2017
 Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis...
Coca-Cola inlocuieste din august Coca-Cola Zero cu un nou produs
Sambata, 05 August 2017
 Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august si este insotita de o campanie integrata de marketing si comunicare
1 din 5 romani a vazut la TVR victoria FCSB la Plzen. 1 din 3, in minutul de aur. TVR 1, lider de audienta.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public  1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
Doua specialiste cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani, in comunicare TV, lanseaza agentie de PR
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Patru productii TVR, una Antena 3 si una Pro TV premiate la Gala Uniunii Ziaristilor Profesionisti
Joi, 22 Iunie 2017
 In cadrul evenimentului desfasurat marti, 20 iunie, UZPR a premiat cele mai bune materiale jurnalistice (presa scrisa, presa on-line, carte de specialitate, radio si  televiziune) publicate sau difuzate in 2016
Gunoiul plimbat sute de kilometri si gropile neconforme, urmarite de peste 1 din 6 romani din publicul comercial la Pro TV. 17,6% cota de piata.
Marti, 06 Iunie 2017
 Reportajul ancheta privind problemele ridicate de ridicarea gunoiului si gropile neconforme cu legislatia europeana a incheiat cel de-al 18-lea sezon la Romania, te iubesc!
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
20.2 puncte de rating si 54.9% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent
Luni, 27 Martie 2017
 Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Digi World trimite Lunea la Muzeu
Marti, 21 Martie 2017
Serialul documentar „Lunea la muzeu”, o productie de televiziune rezultata din colaborarea cu Muzeul Municipiului Bucuresti, va fi difuzat la Digi World,  in fiecare luni, incepand cu 27 martie 2017, incepand cu ora 19:55.
Aproape 3 din 5 romani din publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 11 Martie 2017
 Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
« 6 7 8 9 10 »