Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 03 Ianuarie 2017
Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
Vineri, 09 Decembrie 2016
Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Luni, 28 Noiembrie 2016
Conform trustului de media, emisia HD a posturilor Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV este preluata, in prezent, de companiile Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines.
Vineri, 21 Octombrie 2016
Documentarul "Un an. Un minut si o secunda" va fi difuzat la Digi 24 marti, 25 octombrie, de la ora 21.00 apoi va putea fi din nou vizionat la exact un an de la tragicul eveniment pe 30 octombrie, de la ora 22.00.
Vineri, 30 Septembrie 2016
Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Miercuri, 21 Septembrie 2016
Fundatia Telekom Romania a fost acreditata de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice sa ofere servicii de informare si consiliere profesionala, anunta reprezentantii de relatii publice.
Vineri, 02 Septembrie 2016
Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Vineri, 12 August 2016
COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Miercuri, 13 Aprilie 2016
Garantat de Telekom, magazinul online clickShop.ro isi rasplateste clientii cu bani.
Estimare TVR pe Romania - Spania, de duminica. Rating de 13% si 27% cota de piata in public national
Vineri, 25 Martie 2016
Printre marcile cu spoturi publicitare in meciul de duminica, 27 martie, incepand cu 21.45 la TVR 1, TVR HD si TVR+se numara Bancpost, Altex, Medlife, Autoitalia, Coca-Cola, Panini, Molsom Coors, Vel Pitar, QAB, Telekom, Bosch, Beiesdorf, Renault, McDonald's, Lay's.
Miercuri, 10 Februarie 2016
Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta.
Vineri, 05 Februarie 2016
Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.
Marti, 22 Decembrie 2015
La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Marti, 19 August 2014
Cu o comunicare in media asigurata de agentiile GMP (creatie) si Media Investment (servicii de media), dupa finalizarea proiectului de trecere la noua denumire, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.
Luni, 02 Iunie 2014
Cele doua companii se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa comun
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: