Rezultatele cautarii dupa : "TVR2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Dieta Floriol pentru Mihaela Radulescu
Luni, 17 Aprilie 2006
Noua atitudine atitudine a vedetei este „surprinsa” de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV pentru Floriol Mediteran, campania fiind derulata pe PRO TV, Acasa, Prima TV, TVR2, PRO Cinema, Discovery, AXN si in presa scrisa
Sumarul Marcii de sambata
Vineri, 10 Martie 2006
Realizatorii emisiunii "Marca Inregistrata" au dezvaluit AdPlayers ca printre subiectele de maine, vom vedea pe TVR2, incepand cu 20:30, comentarii la spoturile Dorna / Insula si Samsung - HAT, un interviu cu Adrian Preda Ex-Director de Creatie al Graffiti BBDO si actual Chief Creative Director al McCann Erickson Zagreb si povestea coniacului Unirea
TV, TVR
Blondele de la Campaign pleaca la Marca Inregistrata
Vineri, 03 Martie 2006
Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
Graffiti BBDO a castigat Romania Libera
Joi, 15 Decembrie 2005
Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Promotia Timisoreana atrage vanzari pe cinste
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Jumatatile Connex au fost asamblate de McCann Erickson
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
'Da.Cand e vorba de gagici!' pentru noua sticla Bergenbier
Luni, 25 Aprilie 2005
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
McCann adopta o sociala pentru Asociatia Amici dei Bambini
Miercuri, 13 Aprilie 2005
Campania impotriva abandonului - "on air" pe TVR1, TVR2, PrimaTV, AcasaTV si ProTV
« 1 2