Rezultatele cautarii dupa : "TVR"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Prima TV divorteaza de 25.000 RON pentru Tradati in Dragoste
Joi, 06 Octombrie 2005
Pe langa sanctiunea Prima TV, CNA a mai decis in aceeasi zi oprirea campaniei TVR "Invinge apele" pentru publicitate mascata farmaciilor Sensiblu
Sanoma Hearst Romania face saptamanal Bine pentru mine
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Leo Burnett  face Scoala de Soferi pentru Bergenbier
Miercuri, 31 August 2005
Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
DDB Bucharest are Account Director de la DDB Chicago si DDB Atena
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
Tempo Advertising si Initiative comunica dorintele Orange
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Prietenii stiu de ce trag vaca la gratare
Joi, 30 Iunie 2005
Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
Pofta de conturi la Starlink
Luni, 27 Iunie 2005
Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
Evenimentul zilei s-a schimbat cu Headvertising
Joi, 23 Iunie 2005
Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori Discriminarea ucide vise
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Ileana Pescariu este Managing Partner al Publicis Dialog
Vineri, 06 Mai 2005
Executivul agentiei de BTL din grupul Publicis a fost Brand Manager Elite Romania, Brand Manager si Senior Brand Manager la Philip Morris pentru marca L&M, sefa departamentului advertising Prima TV si New Business Publicis
Sange proaspat pentru comunicare
Marti, 03 Mai 2005
Premiantii Olimpiadelor Comunicarii au dat deja mana cu Zapp, BRD, Unilever, JTI Romania, GMP/MAP, TVR, Millenium Communications, Gavrila si Asociatii, EuropaFM si Radio21
Finalistii Olimpiadelor Comunicarii vor prezenta maine si luni campanii pentru “clienti” reali
Joi, 21 Aprilie 2005
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett
Vineri, 15 Aprilie 2005
Campaniile CAMIN BCR si REZIDENTIAL BCR sunt “on air”, print si outdoor de cateva zile
O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Joi, 14 Aprilie 2005
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier
Luni, 04 Aprilie 2005
Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew