Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
Vineri, 14 Iulie 2017
Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.
Miercuri, 05 Iulie 2017
Casa demonstrativa Vivid cu solutia Smart Home de la Telekom este amplasata in parcarea complexului comercial Baneasa Shopping City si prezinta o solutie completa Smart Home de la Telekom Romania, ce ofera un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanta al locuintei, precum si servicii de Internet TV si conectivitate;
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Vineri, 09 Iunie 2017
In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Miercuri, 10 Mai 2017
Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Vineri, 05 Mai 2017
Emisiunea este difuzata in fiecare sambata de la 10.30 ora la care, pe langa noile modele de masini, cei doi realizatori promit si teste surprinzatoare cu modelele prezentate.
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media - Facebook, Linkedin si Youtube.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Vineri, 31 Martie 2017
Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media. Povestea pe scurt:
Luni, 27 Martie 2017
Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
Vineri, 24 Martie 2017
Albumul “Gypsy Rock (Change Or Die)” contine 16 piese, iar primul single extras este “In statie la Lizeanu (Domnisoara, Domnisoara)”, featuring Smiley, piesa care depaseste 15 milioane de vizualizari pe YouTube si se afla in TOP 10 difuzari pe radio si TV
Sambata, 11 Martie 2017
Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
Sambata, 04 Martie 2017
Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
Luni, 27 Februarie 2017
Fosta Realitatea TV, Aneta Singeorzan a revenit in televiziune pe B1 TV, unde este deja gazda stirilor de la postul din Calea Victoriei, incepand din weekend-ul 24-25 februarie.
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Vineri, 24 Februarie 2017
Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: