Rezultatele cautarii dupa : "TV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
Joi, 26 Octombrie 2017
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
Miercuri, 25 Octombrie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
Luni, 23 Octombrie 2017
 Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Mai bine de 1 din 5 romani s-au uitat la reportajul ''Un fluviu de prostie'' de la Romania, te iubesc!
Luni, 09 Octombrie 2017
 Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
Amenda CNA de peste 11.000 de euro pentru difuzarea unui serviciu de programe in afara zonei specificate in licenta
Marti, 26 Septembrie 2017
 In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Adela Harnagea preda stafeta productiilor Pro TV. Misu Predescu vine Head of Production.
Joi, 21 Septembrie 2017
 In calitate de Head of Production PRO TV, Misu Predescu va coordona si superviza fiecare dintre productiile postului- de la Romanii au talent, Visuri la cheie, Vocea Romaniei,La Maruta, Pe bune?! sau...
Reportajul Romania Carunta ( Romania te iubesc, Pro TV): Lider cu 3.5 rating si 16.4% cota de piata
Luni, 18 Septembrie 2017
Conditiile de trai si raspunsul autoritatilor referitor la aceste probleme reale si actuale de la reportajul Romania Carunta a fost lider de audienta pe toate categoriile de public.
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Ciudatul si normalul in sedinta la CNA. Licenta pentru Pagina Ciudatului si amenzi TV pentru intrare in normele legii de 40.000 de euro.
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
1,2 mln. utilizatori AntenaPlay, in crestere cu 20% de la inceputul anului. Aplicatie noua pentru Android.
Vineri, 11 August 2017
 Platforma AntenaPlay a ajuns la un numar de 1.200.000 de utilizatori, in crestere cu 20% de la inceputul anului 2017” a afirmat pentru adplayers Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.
Fosta publisher VIVA!, Unica si Avantaje, Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager la ProTV
Marti, 01 August 2017
Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in radio, presa scrisa si online, in perioada 2012-2015 Stanciulescu a fost publisherul revistelor VIVA!, Unica, Glamour, Avantaje si Pshychologies. Din 2016 pana in prezent a fost redactor-sef life.ro.
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Doua specialiste cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani, in comunicare TV, lanseaza agentie de PR
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
« 4 5 6 7 8 »