Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 09 Decembrie 2007
Presedintele NewsCorp, Rupert Murdoch va vorbi la Cannes Lions 2008, la invitatia retelei Young & Rubicam (Y&R), intr-o discutie cu Hamish McLennan, Chairman si CEO al Y&R
Joi, 06 Decembrie 2007
TVR 2, Antena 3 si B1 TV au inregistrat peste 50 de greseli de folosire a limbii romane in perioada (15 octombrie- 25 noiembrie 2007), in timp ce Antena 1, PRO TV si Realitatea Tv au, potrivit CNA, peste 40
Joi, 29 Noiembrie 2007
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, detine 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV - o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Duminca, 25 Noiembrie 2007
„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Alaturi de spotul “Elita - Magic Christmas”, difuzat pe principalele statii TV nationale, campania Elita este sustinuta de actiuni promotionale in magazine si un spot promotional de 10 secunde
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
Marti, 20 Noiembrie 2007
Proiectul de comunicare este o adaptare a unui concept international si se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV, Pro TV
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Luni, 19 Noiembrie 2007
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Potrivit postului, sumele vehiculate in presa privind pretentiile finaciare ale lui Teo Trandafir nu reflecta in nici un fel experienta pe care Prima TV a avut-o in negocierile purtate
Marti, 13 Noiembrie 2007
Postul a incalcat prevederile art. 35, alin.(2) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002 cu privire la durata maxima a publicitatii care nu poate depasi, la posturile comerciale, 12 minute pe ora
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Rating (exprimat in mii persoane)
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Luni, 05 Noiembrie 2007
B1 TV a luat amenda de la CNA, pentru incalcarea reglementarilor referitoare la publicitate si teleshopping la Nasul
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: