Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 28 Decembrie 2007
Cu target principal feminin, editia speciala TEO Live, din 20 ianuarie, va fi un preambul la emisiunea pe care vedeta o va prezenta zilnic la Prima TV, din 21 ianuar
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Luni, 17 Decembrie 2007
Primul post de televiziune important din Romania si singurul canal de stiri autohton al carui continut este disponibil si pe YouTube, Realitatea TV se alatura canalelor similare deschise pe aceeasi platforma online de BBC, CNN, CBS, Euronews, Skynews, RAI sau France 24
Joi, 13 Decembrie 2007
Pentru incalcarea legislatiei referitoare la publicitate, CNA a impartit astazi, pentru patru televiziuni, amenzi in valoare totala de 22.500 de lei
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Postul si-a adjudecat „Cel mai bun serial romanesc”, pentru “Trasniti din N.A.T.O.”, “Cea mai buna emisiune de divertisment” – cu Croniuca Carcotasilor si “Tradati in dragoste” – pentru cel mai bun reality show
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Marti, 11 Decembrie 2007
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
Luni, 10 Decembrie 2007
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
Luni, 10 Decembrie 2007
„Valoarea totala a campaniei care se desfasoara timp de un an este de peste 1 mil de euro”, a declarat pentru AdPlayers, Victor Dobre, Director executiv al IAA Romania despre campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos, proaspat castigata de Odyssey
Duminca, 09 Decembrie 2007
Presedintele NewsCorp, Rupert Murdoch va vorbi la Cannes Lions 2008, la invitatia retelei Young & Rubicam (Y&R), intr-o discutie cu Hamish McLennan, Chairman si CEO al Y&R
Joi, 06 Decembrie 2007
TVR 2, Antena 3 si B1 TV au inregistrat peste 50 de greseli de folosire a limbii romane in perioada (15 octombrie- 25 noiembrie 2007), in timp ce Antena 1, PRO TV si Realitatea Tv au, potrivit CNA, peste 40
Joi, 29 Noiembrie 2007
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, detine 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV - o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Duminca, 25 Noiembrie 2007
„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Alaturi de spotul “Elita - Magic Christmas”, difuzat pe principalele statii TV nationale, campania Elita este sustinuta de actiuni promotionale in magazine si un spot promotional de 10 secunde
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: