Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Luni, 01 Martie 2021
„Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
Miercuri, 10 Februarie 2021
Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
Joi, 14 Ianuarie 2021
Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil;
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Joi, 10 Decembrie 2020
,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Miercuri, 09 Decembrie 2020
Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si...
Vineri, 27 Noiembrie 2020
Cum resimt romanii izolarea cauzata de pandemie, aflam in reportajele realizate de Cristina Tilica la „Dosar Romania”. TVR 1 – duminica, 29 noiembrie si 13 decembrie, ora 18.00.
Luni, 16 Noiembrie 2020
Gandita in contextul promisiunii Telekonomie, campania #FanEdituriRomanesti se desfasoara pe o perioada de 12 saptamani, intre 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021 si va continua demersul Telekom Romania de a ajuta toti romanii, persoane fizice sau antreprenori, sa taie doar costurile si sa se bucure de...
Luni, 26 Octombrie 2020
Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Vineri, 04 Septembrie 2020
Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Vineri, 24 Iulie 2020
Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Marti, 14 Iulie 2020
Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Am creat aceasta platforma pentru ca nevoia oamenilor de a fi conectati emotional unii fata de ceilalti este enorma in general, dar cu atat mai prezenta acum in situatia in care ne aflam in aceasta perioada, in care ne este impusa distantarea sociala si nu stim ce ne va rezerva viitorul” a spus Ileana Badiu,...
Vineri, 12 Iunie 2020
Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Marti, 26 Mai 2020
Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
Luni, 11 Mai 2020
TVR uneste, intr-o gala muzicala filmata integral la distanta, peste 70 de artisti care vin sa cante impreuna si adreseaza tuturor romanilor acelasi mesaj: „Deschideti poarta soarelui!”. Show-ul muzical inregistrat de acasa si din studiourile proprii de inregistrare de artistii romani, care include si imnul...
Marti, 05 Mai 2020
“Ne-am propus sa aducem atmosfera din Obor la voi acasa, in orice casa din lume in care locuiesc romani. Am facut acest lucru combinand un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, gratarul de primavara, care aduce impreuna familia si prietenii si le ofera experiente de...
Marti, 28 Aprilie 2020
Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: