Rezultatele cautarii dupa : "Rom"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se īngramadesc la trofele Internetics īn cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS Romānia va aparea īncepānd cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se īndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vārste īntre 25-45 ani, cu resedinta īn mediul urban si venituri medii sau peste medie
Luni, 02 Octombrie 2006
Lunarul Tango apare īn luna octombrie cu o coperta tridimensionala, īn care imaginea vedetelor de pe coperta se transforma īn imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate īn locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta īn publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lānga Bogdan Ioan Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat īn parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, īn colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii a fost organizat īn Romānia de agentia The AdStore, companie care s-a implicat īn actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata romāneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" īn curtea Televiziunii Romāne, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat īmpreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW īn organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar īntrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pāna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata īn urma unei licitatii, contul fiind anterior īn portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job īn publicitate al sefului de creatie al agentiei
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este gestionata si dezvoltata de distribuitorul romān A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lānga premii īn valoare de 100.000 de euro puse la bataie īn concursul "Milionar peste noapte", mai adauga īn promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitānd sa dea tonul la tendinte īn retailul telecom, pe lānga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, īn acelasi spatiu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: