Rezultatele cautarii dupa : "Rom"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Joi, 19 Octombrie 2006
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Mihaela Dumitrescu este noul Buying Director la Media Direction
Joi, 19 Octombrie 2006
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) īi ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care īl are la specialistul de media, din 2001
Vel Pitar Roll4Ever, īn Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Scala JWT ia Group Creative Director nou, de pe Madison Avenue
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
Daniel Gavrila a parasit Lowe
Marti, 17 Octombrie 2006
Fostul Managing Director Lowe&Partners este de 13 ani īn publicitate, "timp īn care am putut sa īnteleg ce īmi place si ce nu īmi place", motiveaza Gavrila plecarea din compania de publicitate, conducerea operationala a agentiei fiind preluata, din 15 octombrie, de Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe Romānia
Manafu a plecat de la BMG
Luni, 16 Octombrie 2006
Fost Editor Biz si Redactor Sef al revistei Campaign, editia locala, Cristian Manafu a plecat de la Business Media Group (BMG)
ARBOmedia intra īn comunicare BtoB
Luni, 16 Octombrie 2006
Condusa de Dan Ionescu (foto), fost Strategy & TV New Business Director al regiei ARBOmedia, nou lansata ARBOvision Romania spune ca va completa serviciile Grupului ARBOmedia si va fi specializata īn servicii de comunicare business-to-business care vor contine atāt componente de relatii publice cāt si consultanta īn domeniul campaniilor clasice de ATL sau BTL
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si avānd 12 ani īn industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a īntregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romāneasca pe acorduri de Vivaldi, īntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Romānia
Piata media din Romānia a crescut cu 26% īn 2005 fata de 2004
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Ringier vrea sa reduca impactul plecarii lui Razvan Corneteanu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cārma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmānd sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmānd ca pe lānga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
SMI estimeaza 120.000 EUR pe RadioGuerrilla.ro
Vineri, 13 Octombrie 2006
"Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia īn portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti", a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive (SMI), la preluarea site-ului īn portofoliul de vānzari
Brands&Bears īl vinde pe Banderas
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Cāstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga"
Nu stiu daca si īn business vom avea de cāstigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, īn serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Noua la Action Global Communications
Joi, 12 Octombrie 2006
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani īn relatii publice, din care ultimul la GMP 
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinānd grupului Renault este axata īn principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Publicis Romānia citeaza o cifra de afaceri de 13,5 milioane EUR pe 2005
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate īn revista Capital, citate de catre Publicis Romānia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 īn topul marilor agentii de publicitate din Romānia
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
Lowe s-a clasat a doua din Romānia, la Golden Drum 2006
Marti, 10 Octombrie 2006
Echipa Lowe Romānia a revenit īn Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat īn palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO