Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Martie 2016
Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
5,5 Milioane de minute vizionate si un nou ICAR pe Scena9 la un an de filme romanesti online CINEPUB
Marti, 01 Martie 2016
La un an de la aparitie, CINEPUB a adus in fata publicului 113 filme romanesti, din care 25 lungmetraje, 41 scurtmetraje, 27 documentare si 20 de animatii.
Luni, 23 Noiembrie 2015
Un beneficiar din SUA a ales serviciile oferite de grupul Centrade condus de Radu Florescu, care exporta astazi marketing digital pentru Point Pickup, un start-up in servicii de livrarile online pentru care calitatea la fel ca cea din SUA, insa la un pret de 4-5 ori mai mic pentru serviciile oferite, a fost atractia selectarii specialistilor din Romania.
Vineri, 16 Octombrie 2015
Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Marti, 23 Iunie 2015
Vineri, 19 Iunie 2015
Marti, 09 Iunie 2015
Cu o experienta de peste 19 ani in comunicare si business management, de-a lungul carierei sale, Mona Opran a acordat o atentie speciala inovatiei in comunicare si s-a implicat in proiecte destinate cresterii industriei de advertising pe plan local si regional
Joi, 28 Mai 2015
Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Sambata, 21 Februarie 2015
Vineri, 19 Decembrie 2014
Regia
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Dupa 12 ani de colaborare cu agentia fondata de Radu Florescu Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi PR pentru a se dedica antreprenoriatului
Luni, 24 Noiembrie 2014
P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Vineri, 21 Noiembrie 2014
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
Marti, 11 Noiembrie 2014
Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si...
Joi, 30 Octombrie 2014
Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Joi, 09 Octombrie 2014
Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
Joi, 09 Octombrie 2014
McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: