Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
Vineri, 03 Iunie 2005
La licitatia care cerea un format audio brut al unui spot radio s-au inscris 21 de agentii si freelancer-i din care au confirmat prezenta 8 agentii si in final s-au prezentat doar 6
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Joi, 02 Iunie 2005
Agentia de publicitate realizeaza atat strategia de comunicare, cat si serviciile ATL si BTL
Marti, 31 Mai 2005
Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Vineri, 20 Mai 2005
CNA a emis ieri o noua instructiune in urma discutiilor cu reprezentantii Clubului Roman de Presa
Vineri, 20 Mai 2005
Gasiti aici cele mai bune locuri pentru a vedea gratuit filmul inscrierilor in festival, pe orice calculator bine infipt la internet
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Luni, 16 Mai 2005
Consiliul mai spune ca publicitatea si promovarea cotidienelor si revistelor trebuie sa respecte regulile publicitatii
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: