Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru īncepute īn luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfārsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrānd toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata īn perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atāt īn presa nationala, cāt si īn cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, īn urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate īn noiembrie 2006, agentia asigurānd, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare ATL, BTL si PR.
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de relatii publice are trei oameni noi de PR: Ruxandra Vasilescu (21) / PR Executive, Oana Bulexa (26) si Alexandru Filip (25) - Consultanti PR.
Vineri, 16 Februarie 2007
"Īn cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pāna azi, am cāstigat īncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati īn derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR īnfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Marti, 13 Februarie 2007
Doi expati - Minoru Isobe si Solene Cesbron, alaturi de o conationala - Luisa Leizeriuc si-au ocupat locurile la creatia GAV|Scholz&Friends
Marti, 13 Februarie 2007
Laura Tampa (foto) este noul Managing Director al agentiei Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, fondatorul companiei, va oferi īn continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group īn Balcani
Luni, 12 Februarie 2007
Pentru promovarea primei solutii BlackBerry 3G īn Romania, Vodafone colaboreaza cu agentia McCann Erickson, spun oficialii de relatii publice, campania incluzānd o serie de canale de comunicare precum: print, internet, direct mail, reteaua de magazine din tara
Luni, 12 Februarie 2007
Sub titlul "Traim īntr-o lume plina de MMS-uri, trimite-le pe toate!", Cosmote Romānia deruleaza campania integrata de comunicare pentru a sustine lansarea serviciului MMS, campania fiind semnata de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes si derulata de UnitedMedia
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata īn urma unor cereri de oferta pe care SAP Romānia le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Marti, 06 Februarie 2007
"Īn opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online īn Romānia", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACEpr&publicity
Vineri, 02 Februarie 2007
Īn urma unei licitatii (pitch), Foote Cone & Belding Bucharest cāstiga contul de PR al celor 33 de farmacii Centrofarm
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: