Rezultatele cautarii dupa : "profi"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5
Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
Luni, 11 Iunie 2012
 Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Oricata frisca si ciocolata ai pune in jurul unui cacat, tot nu va fi tort. Preda despre Profi.
Luni, 12 Martie 2012
 „Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes”, mai spune Adrian Preda, Creative director la MRM Worldwide.
Profi loveste din nou. Acum vorbesc doi cai.
Vineri, 09 Martie 2012

A inviat mortul. Varianta nou nouta a campaniei Profi a renuntat la oameni. Actiunea se petrece intr-un grajd, iar actorii principali sunt doi cai (frumosi J

Rafinata de mari creiere (usor spalate cu formol) Bogdan Manea, despre povestea Profi
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Surse: Headvertising, la capul Mortului Profi. Despre spot- Panescu, Branescu, Tranca
Luni, 20 Februarie 2012

Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube

PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Agenda New Business: Managementul a peste 70 de mari companii la Gala Premiilor PIATA
Joi, 27 Octombrie 2011
 Managementul a peste 70 de mari companii din industria FMCG, retail, marketing si media este asteptat astazi (joi, 27 octombrie) , incepand cu ora 19.00, la cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor PIATA, la JW Marriott (Grand Ballroom).
The Syndicate: 3,1 Mil. EUR pe 2010, si + 23%
Marti, 17 Mai 2011
Infiintata in 2007,  printre clientii agentiei de publicitate full service se numara Banca Romaneasca, Bramac, Wienerberger, Sandoz Pharma...
Mercury Research lucreaza cu boutique-ul Ginger PR
Joi, 04 Februarie 2010
Conform unor estimari AdPlayers, in baza informatiilor din piata, contul de PR ar putea fi estimat la aproximativ 10 mii de euro pe an
Lowe ia 6 oameni noi la creatie
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atātia Art Directori aduc "fresh blood īn echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, īn trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
Drum catre Graffiti BBDO
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe lānga marele premiu constānd īn participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, cāstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO īn parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramāne īn agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Serban Alexandrescu: Effie este o oglinda relativ fidela a adevarului din advertising-ul nostru
Marti, 28 Martie 2006
Serban Alexandrescu, Managing Partner, Headvertising si membru in comitetul de organizare al festivalului de eficienta, despre EFFIE Awards Romania 2006
Identitate de companie la Brasov
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Headvertising scoate HotNews din RevistaPresei
Joi, 21 Aprilie 2005
Revista online cu 25.000-28.000 de cititori unici pe zi a facut “un rebranding care sa defineasca mai bine adevarata natura a produsului” spune Serban Alexandrescu
« 3 4 5