Rezultatele cautarii dupa : "PrO TV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Blanculescu a facut agentie de PR cu Durlan
Miercuri, 15 August 2007
Ionel Blanculescu si fostul PR de la Publicis Romania au lansat agentia specializata de comunicare si relatii publice First Line Communication,  in care cei doi parteneri detin 60% - Blanculescu, respectiv 40% - Durlan, dupa cum a afirmat ,pentru AdPlayers, Razvan Durlan - Managing Partner al companiei
Nou director la Funky Business
Marti, 07 August 2007
Cristina Andrei revine in echipa agentiei de marketing experential Funky Business ca nou Deputy Managing Director
Balkan se profileaza pe GAV׀Scholz&Friends
Joi, 21 Iunie 2007
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007
Dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit unor surse din piata, McCann Erickson si Graffiti BBDO, agentia de publicitate DDB Bucuresti a castigat creatia si strategia postului Kanal D, in urma unei competitii in care Bradut Florescu, Director Executiv al companiei spune ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva"
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
CNA face scoala auto simultan cu Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV
Miercuri, 21 Martie 2007
Membrii CNA au hotarât ca posturile Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV sa primeasca somatie publica pentru ca, în urma monitorizarii din perioada 10.02 – 03.03.2007 a emisiunilor care au ca tema noutatile în domeniul produselor auto-moto, s-a constatat ca nu a fost vorba de un demers jurnalistic ci de un demers publicitar.
Atilla Gasparik a fost ales noul Vicepresedinte CNA
Marti, 16 Ianuarie 2007
Pe lânga alegerea noului vicepresedinte, în aceeasi sedinta de astazi, CNA a mai "împartit" somatii  publice posturilor de televiziune Realitatea TV, Pro TV, Acasa TV, Antena 1 si Radio Direct Focsani
Sister reîncarca cu energie Supradyn
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Noua Kandia se topeste la McCann
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Scala JWT ia Group Creative Director nou, de pe Madison Avenue
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union România
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union România trimite pe piata noua campanie  si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind în grija Leo Burnett  Romania si Starcom
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada  10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
« 8 9 10 11 12 »