Rezultatele cautarii dupa : "Plus"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
Luni, 28 August 2023
 ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a...
 Aproximativ 20.000 de tranzactii ING Bank Romania la Summer Well, prin serviciul de Top-up ING in cadrul festivalului
Vineri, 25 August 2023
 ING Bank Romania este, incepand din acest an, banca oficiala a festivalului Summer Well, iar cei peste 90.000 de participanti au avut la dispozitie modalitati simple si eficiente de plata pe durata celor trei zile de eveniment.
 71% dintre romani cred ca viata lor s-a imbunatatit de cand au pisica. Studiu Whiskas, realizat de Reveal Marketing Research
Marti, 01 August 2023
 Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Cod magenta de premii la cartela preplatita Telekom Mobile, in campania de vara “Reincarca Premii Summer 2023”
Miercuri, 26 Iulie 2023
 In cadrul campaniei, la fiecare reincarcare eligibila, de minimum 5 euro credit, clientul este inscris automat in tragerea la sorti pentru unul dintre cele doua smartphone-uri T Phone PRO 5G oferite saptamanal pana pe 10 septembrie 2023
Stejarii Collection mizeaza pe 46% din suprafata proiectului in spatii cu vegetatie, iar acestui procent semnificativ i se adauga ambientul padurii de stejar
Miercuri, 26 Iulie 2023
 Patru gradini botanice interioare, doua zone de parc de incinta, structurile intinse de vegetatie reprezinta in total 11.000 de metri patrati din cei 24.000 de metri patrati ai Stejarii Collection.
McCann PR a preluat comunicarea brandului vinicol de tara „Wine of Moldova”
Luni, 24 Iulie 2023
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu Oficiul National al Viei si Vinului. Suntem convinsi ca experienta si pasiunea noastra in comunicare, impreuna cu portofoliul lor impresionant de crame si vinarii vor crea o sinergie puternica si vor aduce un plus valorii...
Vodafone si Salvamont Romania aduc cel mai performant detector subacvatic din lume, o drona subacvatica de calibru industrial si un dispozitiv revolutionar pentru salvarea oamenilor din ape
Miercuri, 19 Iulie 2023
 Programul face parte din solutiile puse la dispozitia Centrului National de Analiza Date Salvamont-Vodafone, care, conectat la reteaua GigaNetwork FIBRA, analizeaza si proceseaza datele venite din teren (de la drona pentru fotogrametrie) in doar cateva minute (aprox. 100 fotografii in 2 minute). Incepand cu 1...
3.000 de metri patrati de  spatii verzi vor fi amenajate in Bucuresti de Asociatia CSR Nest, cu sprijinul Fundatiei Coca-Cola, prin New World Program
Miercuri, 19 Iulie 2023
 ,,Acest proiect isi propune sa dezvolte si sa promoveze conceptul de hub inteligent de regenerare urbana. Astfel, pe langa vegetatia decorativa variata, zonele de relaxare si materialele sustenabile integrate perfect cu mediul natural din cele doua spatii, proiectul presupune si derularea de activitati...
Cupio si McCann PR lanseaza campania SUMMER ME alaturi de ambasadorii de brand Adelina Pestritu, Ema Uta si Antonia
Miercuri, 12 Iulie 2023
 “Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio. 
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Schimbare la varful comunicarii Telekom Romania Mobile. Ruxandra Voda, director de comunicare corporativa, va parasi compania incepand din 1 iulie.
Vineri, 30 Iunie 2023
Dupa 14 ani petrecuti alaturi de companie, Ruxandra Voda a decis sa exploreze noi oportunitati de cariera in afara companiei. Telekom Romania Mobile o numeste pe Stefania Petre, actualul Manager de Reglementare, Managementul Riscului Corporativ si Securitate, la conducerea activitatilor de Comunicare Externa,...
7 din 10 romani sunt mesteri in propriile locuinte. Principalele sunt bucataria (55%) si baia (53%)
Miercuri, 10 Mai 2023
 Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
Dyson investeste 2,75 miliarde de lire sterline intr-o fabrica de baterii de ultima generatie in Singapore si campusuri de dezvoltare in Filipine si in Regatul Unit
Vineri, 05 Mai 2023
  „Software-ul, conectivitatea, inteligenta artificiala si noile baterii tehnologice brevetate vor alimenta urmatoarea generatie de tehnologie Dyson. La fel ca investitiile noastre pe termen lung in tehnologia de varf a motoarelor electrice digitale, tehnologia de ultima generatie a bateriilor Dyson va...
„Care pe care”, o premiera in audiovizualul romanesc, la TVR 1 cu Ruxandra Gheorghe Negrea
Vineri, 05 Mai 2023
 „Romanii sunt pasionati de limba noastra - si nu spun asta din carti, ci din experienta acumulata in cei peste 20 de ani in care i-am intervievat pe strada la emisiunea Vorbeste corect!” a spus realizatoarea emisiunii TVR 1, ce va putea fi urmarita de luni pana joi, de la ora 18.00.
Criteriile Environment, Social, Governance (ESG) la Atelierul de Slabit, sustinut de Clinica AS
Luni, 24 Aprilie 2023
 ,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine...
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
« 2 3 4 5 6 »