Rezultatele cautarii dupa : "Plus"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Hipermarketul Auchan integreaza comunicarea cu Notorious
Luni, 26 Martie 2007
Agentia de publicitate Notorious a realizat o noua decorare interna pentru Hipermarket-ul Auchan, client cu care lucreaza incepand cu luna noiembrie 2006
Biletul la Gala Effie costa 476 sau 714 lei
Joi, 15 Martie 2007
Gala Effie Awards Romania 2007 va avea loc īn cadrul clubului Bamboo, din Bucuresti, iar costul unui bilet este de 400 RON plus TVA (pentru membrii IAA/RAAA si 600 RON plus TVA pentru non-membri, clubul avānd o capacitate de 600 de locuri cu posibilitatea de suplimentare
Baumix a dat īn judecata Henkel pentru profesionisti
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat īn judecata compania Henkel pentru īncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala avānd ca subiect de atac  sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Romānia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Romānia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Alka a blocat Yahoo! pe 8 martie, cu DC, Ninespices si Mediacafe
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si  MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Marius Sam Negrea a parasit pozitia de Creative Director al DDB Bucharest
Miercuri, 28 Februarie 2007
Legat de viitorul director de creatie, Adina Sorescu - Managing Director la DDB Bucuresti a afirmat: "Nu avem un CD acum, suntem īn cautare si interviuri. Dar cu Bradutz (Florescu n.r., Director Executiv) de paza la poarta strategiei avem luxul de a avea timp sa cautam".
TV
Magnetique vrea īn Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
Īn urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pāna la sfārsitul anului, si sa ajunga, īn foarte scurt timp, īn Top 5 al revistelor online de femei
Cāt costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
The Practice a cāstigat SAP
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata īn urma unor cereri de oferta pe care SAP Romānia le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
4 Ace pune accent pe internet
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
Neogen vrea publicitate de 0.5 mil. EUR
Joi, 01 Februarie 2007
"Am ales sa externalizam "primele pagini" catre MediaPro Interactiv, pastrānd "grosul afisarilor" pentru a le vinde direct, prin sistemul nostru de publicitate, platit per click", a mai afirmat, pentru AdPlayers, Calin Fusu (foto), Director General la Neogen, despre parteneriatul exclusiv semnat cu MediaPro
Cred ca suntem pe val, Sandra Pralong, Synergy Communications
Joi, 01 Februarie 2007
"Nisa noastra a fost firmele straine care se instaleaza īn Romania caci avantajul nostru competitiv este ca le vorbim pe limba lor, si la propriu, si la figurat", afirma pentru AdPlayers, Sandra Pralong, Chairwoman / Founder la Synergy Communications, legat de pozitionarea companiei de relatii publice si consultanta īn comunicare care avea anul trecut 3 oameni, iar acum are 10
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Finlandia Vodka Cup a ales finalistul pentru Finlandia – Bartender of the Year
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat cāstigatorul din Romānia care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la īntrecerea finala pentru titlul: Finlandia – Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Promotia Glade a dat Mini One-ul
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
Tempo Advertising a cāstigat Sindan
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
Īngerii AdPrint se bat īn 300 de printuri
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Hennessey se dedica fotografiei de publicitate
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh īn advertising asa cum am facut īn moda si sper ca īn scurt timp sa ajung la fel de departe īn acest fel de fotografia ca si īn fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pāna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga īn topul industriei de profil
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui