Rezultatele cautarii dupa : "Pana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cererea SINDOMET vs Metrorex, respinsa.Sentinta rezilia contractul si publicitatea pe coloane si ecrane
Joi, 24 Martie 2016
 Furnizorii de media pentru campaniile de publicitate pe coloane si pe ecrane la Metrou asteapta o decizie definitiva.
Pack Expo 2016 va reuni All Pack (Romexpo) si Pack Show (Euroexpo) in septembrie la ROMEXPO
Miercuri, 09 Martie 2016
 Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
 Restanta in publicitate la Universitate. Studentii Bucuresti 2021, IKEA, Blue Air, Adidas, Vodafone, Pepsi n-au trecut Legea 185.
Marti, 08 Martie 2016
 
Taxa Locala de Publicitate neclara. Nimeni nu stie cum se aplica.
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
CEL.ro vrea afaceri de  60 milioane euro in anul 2016. 40 milioane euro si crestere de peste 25% in 2015.
Miercuri, 17 Februarie 2016
 “Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic

Dorna vrea mai multe incubatoare pentru copiii nascuti prematur. Anul trecut au fost 10.
Vineri, 12 Februarie 2016
 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
Spoturi TV oprite, pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta si Hepamix.
Joi, 11 Februarie 2016
 Motivele opririi pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta - pentru incalcarea prevederilor art. 124 alin. (4) din Codul audiovizualului si Hepamix -  pentru nerespectarea dispozitiilor art. 120 alin. (1) din Codul audiovizualului.
Legea Publicitatii Stradale este in vigoare. Politia locala poate intra cu flexul in 5.000 pana la 10.000 de reclame pentru intrarea in legalitate.
Miercuri, 10 Februarie 2016
 Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta. 
Surse Blitz TV. Publicitatea de la Metrou continua pana la o decizie definitiva
Marti, 09 Februarie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei care administreaza reteaua, publicitatea video pe ecranele Blitz TV de la Metrou continua pana la o decizie definitiva.
 Numarul 1 Mediacom, Carmen Lixandru se desparte de agentie. Interimat Costin Mihaila, MD EMEA
Joi, 04 Februarie 2016
 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
Joi, 21 Ianuarie 2016
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.

Vanzari digitale in crestere cu 30% in T4 la CEL.ro
Luni, 04 Ianuarie 2016
 Pe intreg anul 2014, CEL.ro a inregistrat vanzari de 33 Milioane de euro

 

Sefa vanzarilor Prima TV, Ecaterina Matei va fi noul Director Comercial Cable Direct
Vineri, 11 Decembrie 2015
 Matei va ocupa postul de director comercial al regiei de canale tematice de la 1 ianuarie 2016
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Strategul bancii online numarul 1 in Franta, invitat de McCann/Thiess la Bucuresti
Luni, 26 Octombrie 2015
 
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Concept DDB (The Group), PR Porter Novelli. Promotie “Negru pe Alb Media Galaxy
Marti, 20 Octombrie 2015
 Cu un concept DDB (The Group) si relatii publice Porter Novelli, Media Galaxy lanseaza promotia „Negru pe Alb”, cu reduceri de pret de la 15% la 70% la 1000 de produse
Ingerii au venit. Sufletul Ralucai pleaca la Cer.
Vineri, 09 Octombrie 2015
 Dupa o saptamana in care Bogdan si toti cei care i-au stat aproape au incercat tot ce au putut sa o pastreze printre noi, trupul Ralucai a cedat in dimineata zilei de astazi, vineri, 9 octombrie. 
Cotidian de targ tiparit in 800-1.000 exemplare. Lunarul Print Magazin face Print & Sign Daily.
Joi, 10 Septembrie 2015
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).