Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 02 Aprilie 2018
Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Luni, 26 Martie 2018
Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
Luni, 26 Martie 2018
Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Sambata, 03 Martie 2018
Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Luni, 26 Februarie 2018
Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Luni, 12 Februarie 2018
In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
Vineri, 05 Ianuarie 2018
Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
Sambata, 02 Decembrie 2017
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
Marti, 28 Noiembrie 2017
Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Luni, 13 Noiembrie 2017
„Intr-o lume in continua schimbare, era firesc sa aderam la trend-urile internationale si sa venim cu un concept care sa aduca telespectatorul mai aproape de Vocea Romaniei, in online” spune Oana Tache, Vocea Romaniei din online.
Joi, 09 Noiembrie 2017
Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Vineri, 03 Noiembrie 2017
Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban
Vineri, 27 Octombrie 2017
Sub titlul „Marina Sturdza, Romanian Princess and Humanitarian”, unul din cele mai importante ziare americane, The New York Times, face un frumos elogiu vietii si activitatii Printesei Marina Sturdza, la doua zile de la trecerea Sa la Domnul.
Joi, 26 Octombrie 2017
Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: