Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Septembrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Luni, 03 Aprilie 2023
BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Vineri, 14 Ianuarie 2022
Prezentat si in acest sezon de Daniel Pavel, show-ul incepe duminica, 16 ianuarie a.c., de la ora 20.00, pe PRO TV, si va fi difuzat in fiecare duminica, de la 20.00, dar si lunea si martea, de la 20.30.
Joi, 06 Mai 2021
Miercuri, 31 Martie 2021
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
Joi, 14 Mai 2020
La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru...
Luni, 30 Septembrie 2019
Cu o experienta de peste 20 de ani in vanzari de media, Zoe Vasilescu si-a inceput cariera in cadrul agentiei Ogilvy (WPP) si mai apoi a bratului de media local a grupului WPP – Mindshare Media, de unde a continuat ca Director de Vanzari in cadrul ProTV.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre cVineri, 05 Aprilie 2019
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante,...
Vineri, 01 Martie 2019
Primii care s-au alaturat cauzei sunt reporterii PRO TV. Astfel, alaturi de cubul PRO TV, pe microfonul televiziunii vor aparea denumirile grupelor de sange si indemnul de a dona.
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza”, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Marti, 18 Decembrie 2018
Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Vineri, 18 Mai 2018
“Purgatoriul ingerilor are un subiect dur: copiii disparuti. Sincera sa fiu, nu o vedeam pe Camelia cea delicata abordand cu atata forta un subiect pe care multi il ocolesc. Insa a reusit!" spune Vineri, 18 Mai 2018
Dezvoltata tehnic de echipa de veterani in distribuirea continutului video de la Turn Digital, platforma BravosNatiune.ro promite umor filmat cu echipamente de ultima generatie.
Vineri, 11 Mai 2018
Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Marti, 24 Aprilie 2018
Potrivit datelor furnizate de postul de televiziune, Romania te iubesc! a inregistrat 18.6% cota de piata si 3.0 puncte de rating in randul publicului comercial
Miercuri, 18 Aprilie 2018
Pe noua platforma online, emisiunile, serialele si stirile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: