Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
Joi, 10 Noiembrie 2005
Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
Marti, 08 Noiembrie 2005
Dupa 5 ani de "tratament" cu medicamente, agentia de publicitate se declara "full service", deruland in prezent conturi de ATL, BTL si PR precum Gloria Jean’s Coffees si MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Campaniile "Impreuna" si "Vodafone Family" pentru prima oferta Vodafone lansata pe piata romaneasca marcheaza si prima etapa a introducerii brand-ului Vodafone in Romania
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
"Toata documentatia pusa la dispozitie de catre SRTV in vederea pregatirii licitatiei a fost facuta la limita legii" a declarat pentru AdPlayers Brindusa Vlanga, Director General, DBV Media House una din cele 4 regii de vanzari participante la licitatia TVR
Marti, 01 Noiembrie 2005
Desi titulatura regiei de vanzari este Splendid MediaZece, televiziunea publica a desemnat Splendid Media castigatoarea licitatiei pentru gestionarea spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, dupa o competitie cu ARBOMedia, Cable Direct si DBV Media House
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
Joi, 27 Octombrie 2005
GMP/Ashley Bucharest va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului de publicitate ce activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud Est, primul exemplu in acest sens fiind CosmOTE
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Vineri, 14 Octombrie 2005
"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani" afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
Joi, 13 Octombrie 2005
"Corespondenta" exclusiva AdPlayers din juriul TV, Print si Radio la Golden Drum 2005, semnata de Bogdan Naumovici, membru in juriul festivalului si Creative Director Leo Burnett CEE
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: