Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL
Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu de la formarea departamentului de vanzari de publicitate, Sorel Radu se va desparti de trustul de media din ianuarie 2009
AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”
Fostul Redactor Sef al publicatiei pana in prezent - Horia Ghibutiu, va ramane in cadrul echipei Evenimentul zilei pe pozitia de Senior Editor.
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Sabina Stirb (foto), PR Manager, Raluca Ene, PR Manager, si Ana-Maria Guidea, Senior PR Executive, s-au alaturat de curand agentiei de relatii publice fondate de Felix Tataru si Ioana Manoiu
Editata pe piata italiana de trustul de media Mandadori, in Romania revista lunara este scosa pe piata de Monden Media Group, condus de Peter Jansen, care mai afre in portofoliu si titlul Monden
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Petrisor Obae, seful departamentului de media Evenimentul Zilei, a demisionat de la cotidianul editat de Ringier, dupa aproape 6 ani in trustul de media elvetian
Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001
‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,
De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Comunicarea holdingului va fi asigurata de Andreea Idriceanu, unul din membrii bordului de conducere si managerii grupului de companii