Rezultatele cautarii dupa : "presa scrisa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Twenty tinteste 500.000 EUR din servicii interactive
Vineri, 17 Octombrie 2008
Agentia a avut pe primele 9 luni ale anului 300.000 EUR, dupa ce pe primele 6 luni din 2008 a inregistrat un business egal cu cel de pe intreg anul precedent
Sorel Radu se desparte de Realitatea Catavencu
Vineri, 10 Octombrie 2008

Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu de la formarea departamentului de vanzari de publicitate, Sorel Radu se va desparti de trustul de media din ianuarie 2009

Client Service Director nou la Graffiti BBDO
Miercuri, 24 Septembrie 2008

Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001

 

The Marketer vinde interviul cu 5.500 EUR
Luni, 15 Septembrie 2008

De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata

Initiative estimeaza piata media 2008 la 590 Milioane EUR
Vineri, 29 August 2008

Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR

Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

Alka pe ecrane cu American Beauty, in regia Cohn&Jansen|Ashley & Holmes
Joi, 03 Iulie 2008

Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet

 

Campanie Millennium Bank pentru cardurile de credit, semnata de GMP (creatie) si Initiative (media)
Joi, 19 Iunie 2008

GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media

Sorel Radu: ‚Site-urile Realitatea Catavencu (.. ) vor fi vandute catre intreaga piata exclusiv prin departamentul intern de vanzari’
Joi, 29 Mai 2008

„Ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu

Realitatea Catavencu se desparte de AdEvolution
Marti, 27 Mai 2008

Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR

Punct Card, BRD, din nou de la ADDV Euro RSCG
Luni, 26 Mai 2008

ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card

Deloitte a fost data afara din BRAT
Marti, 13 Mai 2008

Pana de curand compania care semna auditul de tiraje pentru publicatii, Deloitte a fost exclusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor

Subsidiara BNP Paribas Real Estate - Atisreal, la AD(D)VERITAS
Miercuri, 16 Aprilie 2008

Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008

Licitatia APLAST, la Bigger Group
Marti, 01 Aprilie 2008

Potrivit companiei, investitiile de peste 7 milioane de euro realizate in 2007 situeaza compania APLAST pe primul loc in Romania la productia de sisteme...

BRAT vrea datele de audienta mai transparente
Vineri, 14 Martie 2008
Consiliul Director al BRAT a decis ca parteneriatul feminis – astrolog nu a incalcat regulamentul dar vrea sa modifice / completeze definitia siteului web sau o mai mare transparenta a rezultatelor de...
4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
Dupa plecarea Lilianei Serban, la conducerea Pleon a fost numit Mircea Tomescu
Luni, 18 Februarie 2008

Liliana Serban a afirmat pentru AdPlayers ca se desparte de Pleon Graffiti pentru a se dedica unor proiecte personale

'Vodafone pentru Tine' s-a filmat la Tel Aviv
Sambata, 26 Ianuarie 2008
Spotul TV  „Vodafone pentru Tine” a fost...
Licitatia pentru un stil de viata sanatos, la Odyssey
Luni, 10 Decembrie 2007
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
« 5 6 7 8 9 »