Rezultatele cautarii dupa : "PRESA SCRISA"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Telefoanele si tabletele in crestere de audienta la aproape 50% in SATI / BRAT
Miercuri, 13 Mai 2015
 
Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
Regiile de media la raport: 2012 versus 2011.
Luni, 21 Octombrie 2013
 ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011. 
Alecu recupereaza presa de la Ispas. Midas pierde, Goldbach castiga Gazeta de Sud si tinteste 500.000 E
Joi, 05 Septembrie 2013
 Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.

 

7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
 „Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

Criza in presa, adusa de TV.Putini clienti mai sunt interesati sa mearga in tiraje de 10-25.000
Joi, 19 Iulie 2012
 „Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

Cine a cheltuit cel mai mult in comunicare in 2011? Top 10 Consumatori in Publicitate.
Joi, 14 Iunie 2012
 Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale  25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4  si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
BTL de 225.000 euro. Clientii Agentiilor BTL 2012. I.M. Smite.
Joi, 15 Martie 2012

CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Castrol, BP, Aral, Cumpana, Parma Food. CLIENTI**: City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Backwerk), Mojo, Bordello, Castrol Lubricants (Castrol, BP, Aral), Animax Pet Shop, Euro26 Romania, Cumpana, Parma Food, Cora.

Vezi cine conduce interimar vanzarile Adevarul Holding. Seful regiei Media Point a demisionat ieri.
Joi, 08 Martie 2012
 Dragos Stan, seful regiei de vanzari Adevarul Holding, a demisionat ieri ( miercuri, 7 martie) de la conducerea regiei. Din informatiile adplayers, interimatul conducerii vanzarilor Media Point va fi asigurat pe echipe, de Mircea Ionescu - pentru publicitatea in print, si Marius Dondorici – pentru Internet.
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
“A venit si aici Craciunul. Craciun Fericit!
Vineri, 23 Decembrie 2011
 Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

« 1 2 3 4 5 »