Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Vineri, 20 Mai 2005
Varianta in limba romana a celebrei editii americane scrise de Al Ries si Laura Ries este prezenta din aceasta saptamana si in librariile romanesti
Miercuri, 18 Mai 2005
Departamentul specializat de comunicare functioneaza din acest trimestru, iar Razvan Durlan (30) este noul PR Manager al Publicis Romania
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
Vineri, 22 Aprilie 2005
Gala Pantene Beauty Awards a desemnat castigatoarea premiului in urma unui eveniment organizat de Mercury Promotions
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Gillete Romania a ales pentru mixul de comunicare serviciile Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucuresti
Vineri, 15 Aprilie 2005
GMP / MAP i-a numit Group Account Director pe Mirela Angelescu (ex McCann), Head of Creatives pe Ioan Alexandru Bratianu si PR Manager pe Ramona Tcaciuc (ex Ogilvy PR)
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: