Rezultatele cautarii dupa : "PR"
Ordonare dupa: data / relevanta  
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Dupa 7 ani īn media, Irina Catanchin este PR Manager, Lowe PR
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager īn cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
GMP mareste PR-ul
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 7 ani de relatii publice, Roxana Poede s-a alaturat echipei GMP, ca PR Account Manager
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Open2Europe vrea 3,3 Mil. EUR din PR european
Marti, 10 Aprilie 2007
Meda Adriana Casunean, Country Manager pentru Romania la Open2Europe a declarat pentru AdPlayers ca agentia de relatii publice a avut anul trecut un venit brut anual de 2 mil. EUR si o echipa formata in medie, din 40 de angajati si estimeaza ca, pentru 2007, compania va avea un venit brut de 3,3 mil.EUR si o echipa de 50 de persoane
Tempo a cāstigat PR-ul Luxury Show
Vineri, 06 Aprilie 2007
Potrivit Tempo, promovarea evenimentului incepe in luna aprilie si se incheie in decembrie, cand va avea loc a doua editie a evenimentului organizat de Romexpo si EuroExpo
McCann PR a cāstigat licitatia Ericsson
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Am muncit mult si, īn acelasi timp, ne-am dorit foarte tare sa cāstigam acest cont", afirma Imola Zoltan (foto) - Managing Partner, McCann PR, agentie care a cāstigat contul Ericsson pentru Romānia īn urma unui pitch
Irina Catanchin, Marketing Manager la Cable Direct s-a despartit de regia de media
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Irina Catanchin, PR & Marketing Manager Cable Direct nu mai face parte din echipa regiei incepand cu 2 aprilie, conform unor surse din piata care citeaza o informare trimisa partenerilor si clientilor
Din 300 Mil. EUR, doar 71 de campanii au pretentii la trofee de eficienta
Joi, 22 Martie 2007
Īntr-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei īn publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii īnscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Noul PR Director la Grey Worldwide Romānia este Mirela Loghin
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani īn comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide Romānia a detinut īn ultimii ani pozitii senior īn cadrul Deloitte (Romānia & Moldova), Citibank, Zapp
Google īsi localizeaza paginile īn comunicarea din Romānia cu Synergy
Marti, 20 Martie 2007
Google a ales Synergy Communications pentru contul de relatii publice īn Romānia, dupa un concurs īn care "au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate", a declarat pentru AdPlayers, Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy - agentie care a depasit īn finala companiile DC Communications si MMD
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV īn perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata īn perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, īn perioada: 12 - 17 martie
Starlink Media a cāstigat Neumarkt
Luni, 19 Martie 2007
Agentia Starlink Media a cāstigat licitatia initiata de compania Bere Mures pentru brandul Neumarkt
DC Communication a avut anul trecut 2,4 Mil. EUR
Marti, 06 Martie 2007
"Īn 2006 cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,4 milioane EUR", a declarat, pentru AdPlayers, Crenguta Rosu (foto), Co-Managing Partner la DC Communication, agentie care a inaugurat, ieri, o pagina cu informatii despre clientii pentru care agentia de relatii publice deruleaza activitati de media relations
Alina Stanciu este Business Director la Ogilvy Public Relations
Marti, 06 Martie 2007
Potrivit unor surse apropiate agentiei de relatii publice, Alina Stanciu (foto) s-a alaturat echipei Ogilvy ca Business Director al Ogilvy Public Relations, compania de relatii publice din cadrul Ogilvy Group Romānia
Evensys face pe 13 Martie PR Forum
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul īl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
IAA Romānia a ales noua conducere
Joi, 01 Martie 2007
Format din 9 membri, noul Comitet Director IAA are īn componenta: Presedinte - Felix Tataru (foto, GMP), Vice-Presedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar: Cristina Simion (Edipresse), Trezorier: Cezar Dumitru (Ursus Breweries), Director Program: Narcis Horhoianu (Procter & Gamble Romania), Dan Petre (D& D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Diana Flutur (Odyssey...
Bugetul mediu de PR īn Romānia este de 70.000 EUR
Miercuri, 28 Februarie 2007
Clubul Companiilor de Relatii Publice si Daedalus Consulting au finalizat primul studiu asupra imaginii si utilizarii relatiilor publice īn Romānia, desfasurat pe baza a 200 de interviuri cu reprezentanti ai companiilor care utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze servicii de relatii publice, la nivel de director de comunicare, director de marketing sau director general
Fanta Pink Grapefruit vine prin McCann Erickson de la Ogilvy & Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson Romānia fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei īn Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Tempo a cāstigat licitatia Arco Real
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru īncepute īn luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfārsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrānd toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL