Rezultatele cautarii dupa : "PR"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cum a facut Lidl 1 milion de fani pe Facebook?
Marti, 27 August 2013
 „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
Miercuri, 21 August 2013
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
“Cascavalul de PR Danone a plecat la Image. O felie ramane la Prais.
Joi, 25 Iulie 2013
 Estimat la peste 500.000 EUR  pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.

Noul management Romtelecom si Cosmote Romania nu va schimba si agentiile
Joi, 04 Iulie 2013
 In prezent, Romtelecom lucreaza cu GMP (creatie),  DC Communication si GMP PR (PR), Webstyler (digital), iar Cosmote Romania cu Ogilvy & Mather  (creatie), V+O Communication (PR),  Bakers (digital).

IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990

McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 
Tchibo a luat bilet cu 15.000 de euro la Trenul Regal
Marti, 11 Iunie 2013
 Administrat de agentia Eye Conexiuni, evenimentul de comunicare a calitatii Tchibo de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei a luat bilet de 15.000 euro pentru a inchiria Trenul Regal
Cafeneaua Veche a batut multinationalele Starbucks, Subway si McDonald's. Studiu de caz Sabre Awards.
Luni, 03 Iunie 2013
 O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia  PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Excursie cu 10.000 de copii la groapa deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.

Design de ambalaj Jidvei premiat la D&AD Awards.
Miercuri, 08 Mai 2013
 Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013.
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Dupa 11 ani de PR, a ales copiii
Marti, 19 Martie 2013
 Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Gabriela Lungu a parasit parteneriatul The Practice, pentru o pozitie in Weber Shandwick EMEA
Vineri, 18 Ianuarie 2013
 Fostul partener al agentiei The Practice va face parte din conducerea diviziei EMEA Consumer a retelei Weber Shandwick

Publicitate outdoor la curs «fara concurenta». Licitatie Carrefour de 1,4 Milioane Lei.
Marti, 04 Decembrie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, o licitatie electronica pentru productia outdoor a lantului de magazine a fost organizata in RON si a fost adjudecata la un prêt de productie de 2,6 euro / mp pe suport backlit, frontlit si mesh, iar pe hartie la 1,7-1,8 eur/mp.
Vincon Vrancea la Eye PR. Buget 50-100 mii de euro.
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Estimat de adplayers la 50-100.000 euro pe an, bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de Eye PR. Reprezentantii agentiei nu au comentat informatia.
Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.