Rezultatele cautarii dupa : "PR"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016
 Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
Grayling Romania alaturi de Tuca Zbarcea & Asociatii lanseaza Regulatory Radar
Vineri, 08 Iulie 2016
 Instrumentul digital ofera utilizatorilor posibilitatea sa caute, sa monitorizezesi sa urmareasca proiecte de lege si reglementari, din momentul initierii pana la adoptarea sau respingerea lor de catre institutiile de decizie: Parlamentul, Guvernul sau organismele guvernamentale, Comisia Europeana etc
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
 BT deschide cont pentru Bucurestiul Intreprinzator cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
Miercuri, 22 Iunie 2016
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Luni, 06 Iunie 2016
 Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
O romanca face in SUA  5 Milioane USD pe an din PR. Adevarul a descoperit povestea.
Luni, 23 Mai 2016
 Condusa de Sabina Aldea Gault, Konnect Agency are 3 birouri, aproape 60 de angajati si opereaza in 5 state
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
500.000 USD in primul weekend Captain America: Razboi Civil . Record de box office in Romania.
Miercuri, 11 Mai 2016
Productia a depasit incasarile cu 247% fata de ”Captain America: Soldatul Iernii”, cu 188% fata de ”Iron Man 3”, cu 125% comparativ cu incasarile ”Avengers: Sub semnul lui Ultron” si chiar ”Batman vs. Superman”, fata de care a inregistrat incasari mai mari cu 71%.
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Best Use of Facebook in competitia In2 Sabre Awards EMEA pentru Tribal Romania si McDonald’s
Luni, 25 Aprilie 2016
 Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick (in Romania prin McCann PR)
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Trei licitatii pe 500.000 - 1 Milion euro. Bugetele de publicitate, PR si online Secom castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
Joi, 31 Martie 2016
Bugetele Secom de publicitate, PR si comunicare online au fost castigate de McCann Bucuresti, McCann Health si MRM
Platforma online fara publicitate, locul 5 in lume. 60 de milioane de USD finantare pentru Wikipedia.
Miercuri, 23 Martie 2016
 Romania are 420.000 de pagini pe Wikipedia si ocupa locul 25 in randul tarilor prezente pe cunoscuta platforma online, a declarata ieri Jimmy Wales, fondatorul Wikipedia, invitat in  cadrul conferintelor McCann Thiess.
Fabrica de Clatite Tefal cu premii zilnice si bucatarie de 2.000 EUR. Show culinar, Pure Media.
Miercuri, 23 Martie 2016
 Cea  de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Top Ads of The World din Romania: “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme
Marti, 15 Martie 2016
 Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme