Rezultatele cautarii dupa : "Outdoor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
Marti, 23 Mai 2017
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Campanie Brico Depot pe Catalog. 2016: Havas Worldwide ADDV - creatie, Zenith - media, Pure Media - comunicare. 2017: 23, MEC si Pure Media.
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
Traiesti. Mai stii cum e? revine cu Hei, Fruntea sus. Continua treaba. Hornbach de primavara.
Luni, 03 Aprilie 2017
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
Joi, 23 Martie 2017
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Marti, 14 Martie 2017
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Cand creatia nu-i acasa, pacat de mesh si de casa.
Marti, 24 Ianuarie 2017
Mesajele „Your ad here” si „advertise here” i-au adus un copil Berzei. Strazii Berzei. "Your advertise here"
Vlad Ruta despre afisajul publicitar din Romania: Mii de panouri pe domeniul public pentru care nu se plateste nimic!
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp  intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta -  cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Surse: Vlad Ruta a primit propunere de administrare a afacerilor Euromedia si Affichage. Managerul nu comenteaza.
Miercuri, 21 Decembrie 2016
 Fondatorul Spectacular Group si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp pentru Romania si Rusia, omul de afaceri Vlad Ruta a primit o propunere de administrare a afacerilor grupului de publicitate OOH Euromedia si Affichage, potrivit unor surse adplayers apropiate celor doua companii.
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
« 3 4 5 6 7 »