Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
Luni, 19 Septembrie 2005
Evenimentul de la Bucuresti in care au sarit in Dambovita cele mai traznite aparate de zbor a avut un varf de 30.000 de spectatori si un trafic total estimat de 80.000 oameni
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: