Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 23 Mai 2017
„Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Marti, 02 Mai 2017
Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media - Facebook, Linkedin si Youtube.
Luni, 03 Aprilie 2017
Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
Marti, 28 Martie 2017
"In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Joi, 23 Martie 2017
Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10.
Marti, 14 Martie 2017
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
Vineri, 03 Martie 2017
Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Vineri, 24 Februarie 2017
Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Miercuri, 22 Februarie 2017
Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Vineri, 17 Februarie 2017
Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Miercuri, 15 Februarie 2017
Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Luni, 30 Ianuarie 2017
Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Marti, 24 Ianuarie 2017
Mesajele „Your ad here” si „advertise here” i-au adus un copil Berzei. Strazii Berzei. "Your advertise here"
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta - cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Miercuri, 21 Decembrie 2016
Fondatorul Spectacular Group si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp pentru Romania si Rusia, omul de afaceri Vlad Ruta a primit o propunere de administrare a afacerilor grupului de publicitate OOH Euromedia si Affichage, potrivit unor surse adplayers apropiate celor doua companii.
Vineri, 16 Decembrie 2016
Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: