Rezultatele cautarii dupa : "OUTDOOR"
Ordonare dupa: data / relevanta  
141 si MindShare au relansat Viceroy
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
Graffiti BBDO a castigat Romania Libera
Joi, 15 Decembrie 2005
Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii
Spoon Media lanseaza Mold Vin
Vineri, 09 Decembrie 2005
Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
Jacobs de Craciun in Europa de la Scala
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
On Air Studio lanseaza ITSY BITSY FM
Marti, 06 Decembrie 2005
Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
BCR Asigurari aproape de Papaya
Luni, 05 Decembrie 2005
Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
Lowe & Partners proiecteaza DaKINO
Joi, 24 Noiembrie 2005
"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
Media Merlin la MediaInsight
Luni, 21 Noiembrie 2005
Lansarea biscuitilor Merlin marcheaza intrarea  companiei Elite in segmentul categoriei de produse alimentare
Premiera Chipita: film 7Days in Romania
Joi, 17 Noiembrie 2005
Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
4,2 milioane EUR - Cea mai mare investitie Flanco intr-un magazin
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
534.000 de intrari pe cinste
Marti, 08 Noiembrie 2005
Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
City Mall face cumparaturi la Scala JWT
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Credit gav/balkanski pentru Raiffeisen Leasing
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Epa! lucreaza cu GMP pe PR, BTL si ATL
Miercuri, 12 Octombrie 2005
Holdingul ce detine 60% din piata romaneasca de outdoor si lider pe piata romaneasca de mobilier urban, aduce solutii pentru o noua imagine a capitalei
AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
McCann Erickson lupta impreuna cu Fundatia Renasterea
Luni, 03 Octombrie 2005
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Parcul TiriacAuto si-a tras umbrela de 3500 metri patrati
Joi, 22 Septembrie 2005
La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
Romexpo gazduieste PRINT SHOW si ADVERTISING SHOW 2005
Marti, 20 Septembrie 2005
Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
Sanoma Hearst Romania face saptamanal Bine pentru mine
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Lowe construieste imaginea pentru Jolie Ville Galleria
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor