Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai
„Toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR...
Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele
Fostul general manager de la Vodanet, care s-a despartit de managementul companiei la sfarsitul anului trecut, a fost vazut de curand la Zoltan Szigeti - Presedinte al Thegroup
Festivalului de publicitate are loc in perioada 15-21 iunie a dat start inscrierilor in editia din acest an, insa lucrarile eligibile in concurs pot sa apara pana la 30 Aprilie 2008
Testata in ultimul trimestru al anului 2007, oficialii campaniei „Romania zambeste cu Europa FM” citeaza din Studiul de Audienta Radio (SAR) audiente mai mari fata de anul precedent