Rezultatele cautarii dupa : "OOH"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Enel in campanie cu Publicis, Optimedia si Nurun pe abonamente online
Vineri, 24 Februarie 2017
 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Cand creatia nu-i acasa, pacat de mesh si de casa.
Marti, 24 Ianuarie 2017
Mesajele „Your ad here” si „advertise here” i-au adus un copil Berzei. Strazii Berzei. "Your advertise here"
Vlad Ruta despre afisajul publicitar din Romania: Mii de panouri pe domeniul public pentru care nu se plateste nimic!
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp  intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta -  cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Surse: Vlad Ruta a primit propunere de administrare a afacerilor Euromedia si Affichage. Managerul nu comenteaza.
Miercuri, 21 Decembrie 2016
 Fondatorul Spectacular Group si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp pentru Romania si Rusia, omul de afaceri Vlad Ruta a primit o propunere de administrare a afacerilor grupului de publicitate OOH Euromedia si Affichage, potrivit unor surse adplayers apropiate celor doua companii.
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Mii de prisme publicitare ne omoara. Un om se zbate intre viata si moarte, lovit pe trecerea de pietoni.
Marti, 15 Noiembrie 2016
 Patru posturi de televiziune au difuzat stirea despre prisma de publicitate outdoor care a ras un om de pe o trecere de pietoni de la Iasi. Omul se zbate in coma sa revina printre noi, dar nimeni nu se sinchiseste sa demoleze astazi, a doua zi de la tragicul accident, astfel de constructii improvizate.
Cu cortul gol prin Piata Electorala.
Vineri, 04 Noiembrie 2016
 De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul. 
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
USR si ALDE dirijeaza circulatia electorala. N-ai pe unde sa treci de corturi si prisme care iti cer votul.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
Cat de nesimtita poate fi publicitatea electorala ?
Joi, 29 Septembrie 2016
 Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
« 3 4 5 6 7 »