Rezultatele cautarii dupa : "OOH"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Cea mai buna handbalista, Cristina Neagu se alatura Kaufland: Fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din rezonabile in remarcabile
Vineri, 08 Noiembrie 2019
,,Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara...
20 de ani de la ,,inca una si ma duc. Una noua de la Ciuc. Ciuc IPA, de Ogilvy Romania
Vineri, 23 August 2019
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Vlad Ruta, fondator si proprietar al Grupului Spectacular despre cei care, direct sau indirect interesati, ,,au apasat pedala distrugerii grupului, dar nu au reusit.
Vineri, 16 August 2019
 ,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
Vandalizare in publicitatea la Metrou. Publicitatea amenintata de cine-si doreste banii publici din reclama stradala in transporturi
Vineri, 16 August 2019
Contrar uzantelor in care panourile amplasate ilegal sunt avertizate de catre Politie sau autoritatea care emite ordinele de restrictie privind amplasarea mijloacelor de publicitate, cateva panouri aflate in exteriorul statiilor de metrou din Bucuresti au fost manjite cu aracet si o hartie fara nicio adresa oficiala...
Platforma de streaming video Tubi sare pe Netflix. Invitatie la filme premium gratuit.
Miercuri, 07 August 2019
 Aflata in cea mai mare campanie de comunicare OOH, platforma de streaming invita utilizatorii sa acceseze gratuit filme si continut premium TV. Campania poate fi vazuta pe strazile din Statele Unite.
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Atentie, Semafor Defect! Phoenix Media lanseaza sistemul outdoor de informare inteligenta in timp real ,,Ocoliti Intersectia
Joi, 18 Aprilie 2019
Lansat in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 din Bucuresti, sistemul outdoor de informare inteligenta a intersectiilor „Ocoliti Intersectia” de la Phoenix Media permite informarea in timp real a cetatenilor despre proximitatea existentei unei situatii defavorabile in trafic si optiunea evitarii unui...
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Surse: Licitatie outdoor digitala Phoenix Media. Compania reia licitatiile DOOH, cu campanii de 5.000 de euro net si pornire de la 1.000 de euro
Joi, 14 Martie 2019
Contactat de catre AdPlayers si intrebat care este valoarea spatiului media pus licitatia online, Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media a afirmat ca licitatia care va avea loc marti, 19 martie, a.c., are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi de 1.000 de euro
 Vlad Ruta, Spectacular: Ingerinte politice au condus la blocarea contractelor care aduceau, anual, Metrorex si Statului Roman peste 1,6 milioane de euro, direct, si peste 1 milion euro, indirect
Joi, 07 Februarie 2019
Prezentarea companiei Vision Media de pe Youtube, la care AdPlayers a facut link din articol, a fost stearsa de administratorul contului.
A furat portofoliul de publicitate Spectacular de la Metrou. Campaniile outdoor Spectacular in parteneriat cu Metrorex imprumutate de o companie care isi atribuie proiectele
Miercuri, 06 Februarie 2019
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing, 
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Digi FM comunica si OOH, nu doar On Air. Postul din grupul RCS-RDS lanseaza campania Ca sa stii
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. 
Prisma publicitara la Unirii somata de Politia Locala din PMB. Detinatorul necunoscut.
Vineri, 10 August 2018
Potrivit instiintarii cu nr 309 din 9.08.2018 catre Detinator Neidentificat, din Piata Unirii de pe Bd. Unirii Trotuar S3, detinatorul este somat sa se prezinte in termen de 48 de ore la sediul Directiei Control din cadrul Directiei Generalei de Politie Locala si Control din Primaria Municipiului Bucuresti,
Top 3 ADC*RO. Creatia lunii iulie si locul I la Digital: KFC - Social me, MRM // McCann Romania
Joi, 09 August 2018
Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
Trei creatii Papaya Advertising in Top 3 ADC RO, Iunie 2018. Transavia, Savana Unistrat si Drobeta.
Joi, 19 Iulie 2018
 ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. Pasiunea pentru Mobilitate devine principala misiune.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 
Adio panouri si prisme publicitare ilegale. Gabriela Firea pune la zid ilegalitatile din afisajul stradal si anunta Regulamentul privind publicitatea in Capitala
Vineri, 23 Martie 2018
 „Oricine vrea sa isi monteze o prisma, un trepied, un banner, un panou... nimeni nu il intreaba nimic, nu il intreaba de sanatate, are - n-are voie, sunt indeplinite conditiile de siguranta? Nimic! Pur si simplu este haos in acest domeniu", a spus Gabriela Firea, potrivit anuntului preluat de...
« 1 2 3 4 5 »