Rezultatele cautarii dupa : "OOH"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Afisat invers. Eroare sau strategie de expunere?
Marti, 09 Noiembrie 2010
Afisat invers comparativ cu pozitia in care i-ar sta bine sa fie citit,  dintr-un panou outdoor amplasat la intrarea in Gradina Icoanei trecatorii pot intelege ca avioanele zboara cu trenul de aterizare in sus. 
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010
 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Campania Citylights Pipera semnata de Lemon Studio, premiata la Titan Awards
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile...
Loto 6 din 9: Tragere Leo Burnett-eria Romana
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett. 
382 Milioane EUR din publicitate pentru editorii Corriere della Sera si Gazetta dello Sport
Miercuri, 28 Iulie 2010
 RCS Media Group, editorii Corriere della Sera, Gazetta dello Sport si El Mundo raporteaza pe primul semestru al anului 2010 venituri consolidate de 382 Mil. EUR, cu 5% mai mari comparativ cu aceeasi perioada din anul 2009, cand inregistra 363,7 Milioane EUR
300.000 EUR pentru Liberty Parade, produs de Radio 21 si Vibe FM cu Publicis Events
Vineri, 23 Iulie 2010
 12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni...
Aniversarea GMP 10 ani a strans 350 de oameni
Vineri, 23 Iulie 2010
 Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala 
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
Joi, 01 Iulie 2010
 Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
3 manageri Media Direction pleaca din agentie
Joi, 03 Iunie 2010
 Potrivit unor informatii AdPlayers, managerul departamentului OOH si de dezvoltare– Mihaela Paduraru, managerul de buying Tv – vera Gavrila, si directorul de strategie...
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Fost GM News Outdoor, Dierk Zeigert a fost numit Director Coordonator B1 TV si Vox News
Vineri, 30 Aprilie 2010
Omul lui Rupert Murdoch, in perioada 2004 - 2009, Zeigert a detinut functia de Director General al...
Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
Joi, 29 Aprilie 2010
 Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki,...
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Acum e randul tau sa inghiti. Greenpeace, de Saatchi & Saatchi
Marti, 27 Aprilie 2010
 „Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Oglinda, oglinjoara: care e cea mai intima reclama din tara?
Marti, 09 Martie 2010
30 de locatii premium din Bucuresti si din Cluj asteapta reclamele indoor pe una din cele mai intime prezente in spatiul personal: oglinda. 
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Estimata la 2-3 Mil. EUR pe an, media Strauss (Doncafe, Fort) a plecat de la Starcom MediaVest la Mediaedge:cia
Luni, 15 Februarie 2010
 Mediaedge:cia lucra pentru client de 9 ani, insa administra doar contul de OOH in ultimii 2 ani, perioada in care producatorul de cafea a lucrat cu Starcom Media Vest
Exclusiv: Licitatia Romtelecom a ales regia Splendid Media
Marti, 09 Februarie 2010
 Surse din piata de media au afirmat pentru AdPlayers ca viitoarea regie de vanzari ar fi avut in cursul zilei de astazi o intalnire cu oficiali Romtelecom avand ca subiect detaliile viitorului contract